Welke games spelen we nog meer? [Deel 3]

Hoop discussie ook over, Lando en Max trekken veel nieuwe kijkers, en die zien eigenlijk nu de slechtste kant van iRacing door de onrealistische lijnen. Gemiste kans van iRacing om hier toch echt een limiet aan te hangen. Op sommige plekken is de off track gewoon niet realistisch, maar via het gras/grint een bocht aan snijden kijkt toch even minder leuk weg.

Er is eigenlijk niks gebroken, of het moet de stang zijn waar de rubbers overheen zitten, maar het is eigenlijk een ontwerp feature dat je de boel er uit kan halen.

Ik gok dat de bout die door alles heen loopt, uit de oog gelopen is waarna de boel gewoon knikt en door het gebrek aan spanning alles er uit valt :)

Jij kent ze beter, maar zijn die 2 gleuven waar die bovenste stang wordt vastgemaakt niet afgebroken?

Was op de livestream, wat paniek maar vooral vreselijk lachen.

De heren schrokken wel dat de naar D licentie gezakt waren

Tjello

DigitalRacing.nl
Die paniek op lando zijn stream was briljant. Ze dachten eerst dat hij een geintje aan het maken was. Daarna goede regie van de prt mannen waardoor ze (dankzij grote voorsprong) toch nog wisten te winnen.

Als je wilt dat er.geen onrealistische lijnen gereden worden dan moet je daar een slow down voor geven dan wordt er niet meer tussen stavelot 1 en 2 door het grind heen gereden bijvoorbeeld.
Ik denk dat maar.weinig van die 15k kijkers wat lando had tegen het einde aan zich zorgen maakt over track limits.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk

jup mee eens, je merkt wel dat het veel doet dat jongens als verstappen en norris bereikbaar zijn als simracer. Daar zal liberty media ook blij mee zijn. Zij leggen contact met een nieuwe doelgroep. Simracen staat vol in de belangstelling. 15K kijkers is gigantisch.
zelfs op de voorpagina bij autosport.com
https://www.autosport.com/esports/news/144910/norris-verstappen-win-virtual-24-hours-of-spa

Wat gebeurde er bij jullie, zag jullie steeds 20e en opeens weggevallen?

Tjello

DigitalRacing.nl
Wat gebeurde er bij jullie, zag jullie steeds 20e en opeens weggevallen?
Dennis remde op het gras voor de busstop chicane, auto schaarde naar rechts en kwam tegen een Benz aan. Een Audi GT3 kan niet zo goed tegen die worsten dan een Red Bull F1 wagen :rolleyes:

We hadden al wat schade in ronde 5 waardoor we wat snelheid verloren (wij schatten tussen de 0,5 en 0.7 seconde per ronde).

Last edited:

Niels Tieman

DigitalRacing.nl
Staff member
Recentelijk vond ik een aantal screenshots van de Grand Prix reeksen door de jaren heen. Het valt me nog steeds op dat de circuits van die tijd, en met name de manier waarop ze werken verwerkt in de originele sim en de addons, meer sfeer hadden. Je had het idee dat je daadwerkelijk een race aan het rijden was met publiek en alle festiviteiten daar om heen.

De sims van tegenwoordig geven regelmatig de vibe af dat er niets gebeurd naast het asfalt.

Grand Prix 5 zou geweldig zijn. ;)

Markie

Senior Member

Denk dat het voor beide studios een slimme zet is. Race games markt is er, op een paar uitzonderingen na (forza/gt), niet groter op geworden in de afgelopen jaren en budgets juist wel en beide studios zitten al jaren in een overlevings strijd van game naar game.
Ze hebben beide genoeg specifieke kwaliteiten/kennis die wanneer je ze samen voegt een plus voor de games zou moeten kunnen zijn, dus ben benieuwd waar dat toe leid.