Welke games spelen we nog meer? [Deel 3]

Mijn league zit helaas vol, maar kan gerust ook zo tips geven. Morgenavond is er rijders markt, probeer tegen dan een nieuwe rijder aan te trekken voor de race van vrijdag.

Probeer zeker uithouding, concentratie en talent rond 100 punten te hebben. Dat is al een goeie start.

edit: als je met league echt de groep van 30 rijders bedoeld, je word vanzelf in een groep gezet. Jij zit in rookie 167.
https://www.gpro.net/gb/DriverProfile.asp?ID=27432
Mijn driver!

Begonnen met de airbus a320 Ultimate van flight factor.
Ik ben me nog helemaal aan het inleren, qua gebruik is deze zo goed als identiek als de echte a320, voor handleiding raden ze dan ook aan de echte a320 user manuals erop na te slaan. De handleiding voor de mcdu alleen is al 700 pagina's.
Voorlopig nog enkel maar testvuchten gedaan, maar reken om te beginnen vanaf de Gate naar takeoff maar een klein uurtje. Erg leuk om alles te moeten opstarten en programmeren.

Begonnen met de airbus a320 Ultimate van flight factor.
Ik ben me nog helemaal aan het inleren, qua gebruik is deze zo goed als identiek als de echte a320, voor handleiding raden ze dan ook aan de echte a320 user manuals erop na te slaan. De handleiding voor de mcdu alleen is al 700 pagina's.
Voorlopig nog enkel maar testvuchten gedaan, maar reken om te beginnen vanaf de Gate naar takeoff maar een klein uurtje. Erg leuk om alles te moeten opstarten en programmeren.

Ga je het ook streamen?
Vind het zo gaaf om te zien!

Niels Tieman

DigitalRacing.nl
Staff member
Welke flightsim had "the brick" als handleiding? Eigenlijk is het te bizar voor woorden dat we dit kunnen simuleren. Ik ben benieuwd waar we over een aantal jaren weer staan met de simulaties en de mogelijkheden. :D

Tjello

DigitalRacing.nl
Wij rijden ook mee in topsplit maar het aantal offtracks wat die mannen rijden is van de gekke. Ze hadden het er over toen lando stuurtje van max over nam einde van de avond ergens. Zijn C licentie dan doet het niet zoveel pijn.

Als iracing gewoon de 300 Inc limiet had aangehouden dan hadden ze er al na 6 uur mee kunnen ophouden.

Die stream van lando trekt wel meer dan 10 keer zoveel kijkers dan die van iracing zelf. Heb niet gekeken hoeveel kijkers Jimmy had.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk

Het was wel grappig, max en lando snappen niet dat anderen het niet doen. Het kan en is sneller dus gaan ze er voor. Toch coureurs mentaliteit. Om te kijken is het niet leuk te zien, ben ik toch purist blijkbaar

Tjello

DigitalRacing.nl
Je krijgt er geen penalty voor dus waarom zou je het niet doen. Ik snap de beredenering van ze wel.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk

Jahoor, kijk zowel Lando’s stream, als Esports Network official stream.

Lando had vanmorgen vanuit zn twitch-chat een challenge gekregen om inc-loos te rijden, voor de resterende 50min van z’n stint (in ruil voor free subs) maar dat kan ie dan ook gewoon.
Kost ‘m 0.8 p ronde ofzo, aan de delta te zien, maar rijden dan een 2.15.laag... wat nog steeds sneller is dan gemiddeld :)

Succes nog de laatste 5uurtjes, Dennis & Marcel! P20 as we speak! Keep it up!

Het was wel grappig, max en lando snappen niet dat anderen het niet doen. Het kan en is sneller dus gaan ze er voor. Toch coureurs mentaliteit. Om te kijken is het niet leuk te zien, ben ik toch purist blijkbaar
Toch vind ik het wel knap.. hoe ze het ronde na ronde op de limiet kunnen neerleggen. Door grind en grasstroken alsof het asfalt is, waar je toch wat risico neemt.