The Paintshop FAQ

HELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLp!!!

thnx,;)

Oke ik heb een mooie skin drop ik hem in de map steam.. custumskins, kan ik hem in game niet terug vinden.
me no comprende!
Geen paniek!!!! eerste belangrijke regel :laugh:

ten eerste hoe exporteer je de skin? als DDS?
Zo ja, dan vraag twee, heb je een INI file aangemaakt zodat het spel de wagen herkent?
Deze stap speel ik altijd vals en download gewoon een wagen van het type dat ik gebruik van NOGRIPRACING.COM , plaats die in de custom skin map en vervang de body met mijn skin :)

EDIT duidelijk iets sneller typen in het vervolg, Niels was sneller:laugh:

WElke wagen probeer je ingame te krijgen. De Volkswagen lukte mij ook pas met een trucje
Ik heb dit gedaan zoals iemand op het raceroom forum postte
Here is a little workaround to make the Scirocco Skins visible.

Create a new textfile with an editor.
Copy these lines into it:

body=Scirocco_Chassis_D.dds
windows=Scirocco_Windows_D.dds
interiorwindow=Scirocco_Windows_INT.dds
numberplate=stcc_nameplate.dds
driver=DRIVER_ARMS.dds
ext_driver=DRIVER_BODY.dds
helmet=DRIVER_Helmet.dds

Save the textfile as "VW_Scirocco.ini" @ this location:

Steam\SteamApps\Your Steamaccount\race 07\Gamedata\Teams\STCC_2010\VW Scirocco STCC2\

anders even de INI nakijken, kun je die hier anders zetten. Ik heb altijd ruzie met die dingen.

Thnx oor de hulp heren,
Het gaat om de Chevy Cruz, ik kijk als ik vandaag een beetje op tijd thuis ben nogmaal naar de ini file. mocht het dan nog niet lukken drop ik hem even hier.

Nogmaals bedankt.

Oke, misschien niet de juiste plek maar, i am lost dude(s) ik vind geen enkele custum skin! ik heb er een paar van nogrip gehaald om te proberen maar niets. en tot overmaat van ramp vind ik de D.R. server ook al niet meer om even een lekker potje te gassen. Ik ga naar bed. :(

Zet je die custom skins dan wel in de juiste map? dus in je map documenten>Simbin>race07>customskins

en je weet dat als je een custom skin plaatst je dan, als je race opstart en bijv. een race wil starten je gewoon in WTCC10 (als die daar staat) moet kijken bij de CRUZE en dan staat er gewoon een naam bij. Er komt niet een aparte groep custom skins bij

BIJV. als ik de VW in STCC2 open heb ik tester erbij

Lukt het niet anders een keer op MSN kijken. Het zal lukken !!!! :laugh:

Dennis

Senior Member
Hebben jullie ook dat als je alt-tabed uit Race 07 dat je toetsenbord dan heel traag reageert? Alsof je heeft erge lag hebt alleen werkt mijn muis en de rest van de programma's wel normaal.

Niels Tieman

DigitalRacing.nl
Staff member
Als je het doet voor je skin-werk zou ik gaan voor x-viewer of Deep Exploration. Dat werkt toch een stuk makkelijker en effectiever. :)

Het alt-tabben heb ik geen last van overigens. :)

Knight

Senior Member
Hebben jullie ook dat als je alt-tabed uit Race 07 dat je toetsenbord dan heel traag reageert? Alsof je heeft erge lag hebt alleen werkt mijn muis en de rest van de programma's wel normaal.
Dat heb ik ook. Zodra ik race on afsluit werkt het weer normaal. Even alt-tab doen om iets te typen of op te zoeken is daardoor eigenlijk geen optie (en ik gebruik nogal vaak sneltoetsen, en dat werkt dan dus totaal niet handig)

Ben bezig met mijn eerste iracing skin.
Ik heb hem als tga opgeslagen in de juiste map (doc<iracing<paint<cars<mx5 cup). Ik weet alleen niet hoe ik hem moet laden ingame?