[PC] RaceRoom Racing Experience

Beide :p, zeker en vast voor het geluid.
Persoonlijk vind ik DTM leuker, volg het ook op TV vandaar mijn voorkeur.
Ik zat zelf beetje te denken aan DTM, de DTM demo 2013 beviel mij er goed, kwa close racing, en uiteraard geluid....
En een aantal wagens uit de ADAC serie kan ik in AC wel rijden.

DTM 1992, heb je echt een waarom nodig? :D
Ik ben in een goede bui, ga je gang Roy !!

(ziet er wel te gek uit dat pack, alleen krijg je daar geen tracks bij.....en aangezien ik nu de standaard versie van Raceroom heb zonder enige uitbreidingen....)

Luitjes,

Vergeleken met bijv AC of PC, lukt het mij niet goed om een wagen mooi in 1 rechte lijn te sturen over een recht stuk.
Het lijkt wel of, als ik het stuur precies gecentreerd heb ik minder controle op de wagen heb, dan wanneer ik echt een bocht in stuur...
(Ik heb het met een BMW DTM gehad maar ook met een BMW 320 Turbo.)

Nu vraag ik mij af, ligt dit aan de physics van Raceroom of kan ik toch nog meer bereiken met de controller settings?

Misschien handig als ik hier even wat screen dumps van mijn settings plaats. Doe ik asap, zit nog even op mijn werk...;)

(Ik rij met een thrustmaster T300 Ferrari GTE + Fanatec Clubsport Pedals V2.)

Deadzones in de controller settings?
Deadzone stond op 2%.
Op 0 gezet en dat helpt al wat meer.

Zit nog af te vragen hoe ik wat meer zwaarte/gevoel in het stuur krijg als ie gecentreerd is. Voelt wat licht aan op een recht stuk...
En als iemand nog tips heeft of iets ziet wat beter ingesteld kan worden, dan hoor ik het graag !

Hieronder mijn huidige instellingen. (Thrustmaster T300 Ferrari GTE + Fanatec Clubsport Pedals V2)

Tjello

DigitalRacing.nl
Zijn er nog mensen die er actief mee rijden?

Dedicated server ziet er goed uit, liveries is idd apart of het hele pack kopen. DTM 1992 pack is op dit moment 8,50 (inclusief alle wagens en liveries). Just saying ;)