[PC] modding GTR2

#25
zijn er mensen bezig met een 2008 versie dan? (waar?)
Zie/heb wel wagens van 2008, maar een nieuwe mod? Er is net een nieuwe versie uit van sebring, maar verder is het nog vrij stil. Ik denk dat ik maar weer eens een groep moet gaan opzoeken wat dat painten gaat me nog steeds niet goed af ;)
 
#26
tekenen

er zijn wel handleiding, maar ik heb ze nooit gelezen, soms wil ik dingen snel weten en daar hoort een hele handleiding doorlezen niet bij ;)
Maar stukjes lezen kan nooit kwaad :)

Over het algemeen staan alle benodigde bestanden in de gtr file. Dit is een soort zip. Er zijn diverse tools om deze uit- en in te pakken. Hierin zitten dds bestanden, welke een texture bevatten. Jawel ook hier zijn tools voor om ze om te zetten, prachtig al die mensen die zomaar dingen voor je maken! ;)
Die dds bestanden hoef je niet direct weer terug te plaatsen in de gtr file. Voordeel hiervan dat je het origineel ook niet direct overschrijft ;)

Veel bestanden zijn overigens gewoon leesbare tekstbestanden, waar je al een hoop andere informatie kan uithalen. Laad ze eens een keer in een tekst editor en er gaat een wereld voor je open.

voor de bovenstaande niet genoemde tools kan je altijd ff op google zoeken of bij dichts bijzijnde dealer:
http://www.nogripracing.com/
http://www.gtr4u.de/

ohja en de beste wensen!
 

Ralffoxx

Senior Member
#27
Heb het hier maar effe gepost heb een probleempje.
Heb me windows gemaakt en nu in game krijg ik donkere windows.
Ik sla het gewoon netjes op in dds. DXT5 format with 6 mipmaps.
Zoals in de readme staat.
Maar nog blijven ze donker. HELP ME
 

Peter

Senior Member
#32
En wat voor een, model ziet er echt fantastisch uit en de physics zijn ook echt briljant....
heb er al aardig wat rondjes mee gereden en bevalt uitstekend!
 

Peter

Senior Member
#33
Even een heel andere vraag.... Kortgeleden is de Porsche 911 GT1 '98 uitgekomen voor GTR2 maar ik zit een beetje te martelen met de performance...
Heb de enginefile al iets realistischer gemaakt en het gewicht juist gezet, maar de engine die ik op dit moment gebruik heeft 550 PK...
Nu heb ik gelezen dat de 911 GT1 550 PK heeft, maar voor het FIA GT kampioenschap andere restrictors gebruikte dan op Le Mans. Ultimate Carpage biedt geen duidelijkheid, weet iemand de juiste vermogens te vinden voor de 2 verschillende versies?
 
#34
Ik vind dit iig:
1998 Porsche 911 GT1

Technical Specifications

Engine: 6 cylinder Boxer mid-engine, 3162 ccm, stroke 74.4 mm, bore 95 mm, 365 kW (550 bhp) at 7200 rpm, 630 Nm at 5500 rpm, aluminum block/heads, water-cooled, 4 valves per cylinder, 2 KKK turbo chargers with restrictor, 2 intercoolers, TAG electronic engine management

Transmission: 6-speed sequential gearbox, rear wheel drive

Suspension: Double wishbones front & rear with pushrods, adjustable shock absorbers, coils, anti-roll bar all-round, 1-part BBS racing rims centrally mounted, power steering, 380 mm Ø, disc brakes

Body: Carbon fiber monocoque and bodywork with air inlet to turbo chargers on the roof, plastic rear wing, plastic side windows

Weight: 950 kg (2090 Lbs.)

En het volgende is welliswaar voor 1997 maar misschien kan je er wat mee:
1997 Porsche 911 GT1
Le Mans 1997 and at the following FIA GT round on the Nürburgring marked the premier of the Porsche 911 GT1 Evo. Apart from extensive detail work, the suspension and aerodynamics were also significantly improved. The 911 GT1 featured a sequential six-speed gearbox developed and built at Porsche. Air restrictors of 35.7mm limited the 3.2-liter boxer engine's output to approximately 600 hp at 7200 rpm

Nog wat informatie: link1 link2 link3
 
Last edited:

Peter

Senior Member
#35
Ok bedankt, enige wat ik daaruit kan opmaken is dat ik nu de specificaties heb voor de wagen zoals deze op Le Mans gebruikt werd...
Dan zal er voor het FIA GT zo'n 30-40 pk afmoeten denk ik (ivm Turbo's)
gaat het bij turbo's gelijkwaardig over de hele curve af of zal de lagere pk's alleen maar bij de hoge toeren zijn?
 
#36
Ok bedankt, enige wat ik daaruit kan opmaken is dat ik nu de specificaties heb voor de wagen zoals deze op Le Mans gebruikt werd...
Dan zal er voor het FIA GT zo'n 30-40 pk afmoeten denk ik (ivm Turbo's)
gaat het bij turbo's gelijkwaardig over de hele curve af of zal de lagere pk's alleen maar bij de hoge toeren zijn?
Dat durf ik niet te zeggen, maar zou het niet kunnen zijn de ze bijv turbo 1 voor de lage toeren gebruiken en turbo 2 voor de hoge toeren?
 

Peter

Senior Member
#37


Zit er aan te komen voor GTR2.. ongelooflijk wat een geweldige wagens we de laatste tijd nog krijgen... SGT mod, Audi R15, Porsche 911 GT1, nu deze nog... echt super!
 
Top