[PC] Assetto Corsa

Weinig online animo hier? Binnenkort eens een race organiseren?

Nadat ik wat betere servers heb geprobeerd is het goed te doen. Netcode is lang zo slecht nog niet! Zeker niet als je met nl'ers op nl server rijdt. Close racen behoort goed tot de mogelijkheden.

Do avond?

Robert Saalmink

DigitalRacing | Directie
Tuurlijk, leuk toch :) Gooi gewoon een avond in de groep met een tijd erbij, op een dag dat er niet elders geraced wordt. Misschien voor de onbekenden onder ons ook even kort een toelichting over hoe we elkaar vinden in het spel die avond.

Mooi :).

Ik wil graag een eigen (100mbit) server huren die ik remote precies zo kan instellen als ik wil. Heeft iemand op dit forum hier ervaring mee? Zo, dan kan ik je hulp goed gebruiken :). Via pm.

Ik vind de F3 achtige bolides wel interessant. Zijn die ook leuk om te racen voor een langere periode? :)
Medium, ook omdat je bij minimaal contact gelijk gelanceerd wordt.

De Formula Abarth is eigenlijk meer voor kortere sprintraces imo.

Heb je de MP4 GT3 of de Z4 GT3 al geprobeerd? Dat vind ik persoonlijk een erg leuk gemixt veld.

Vandaag ook dikke lol gehad met BMW 1M stage 3 serie. Echt iedereen driftend door de bochten op Silverstone international :D

Heb online nog niet geprobeerd, maar als er wordt gereden op een avond dat ik erbij kan zijn ga ik dat zeker proberen! Ben wel weer eens toe aan een mooi en goed stuk online racen :) Is al weer veel te lang geleden

Ik zoek eigenlijk naar een mooie openwheeler, die niet persé een F1- bolide is maar wel leuke races kan veroorzaken.
Alrighty! Dan denk ik dat de Fabarth inderdaad wel wat voor jou is. Hij is niet te snel, zodat je wat makkelijker foutjes kunt maken zonder gelijk een drama te veroorzaken.

Eerste race dus Fabarth? Wie kan er een server opzetten? :)

Anders even zoeken op deze:Name: ACSGT-EU-6 Lotus Exos
Track: Imola - Monza - Silverstone - Mugello - Vallelunga
Cars: Lotus Exos 125_S1
Booking time: 5 min.
Practice: 10 min.
Qualifying: 10 min.
Race: 10 laps
Slots: 20

Komt van tweakers af en is met de snelste formule auto uit het spel

Alfa Romeo komt naar Assetto Corsa

Bron: Facebook.com

Assetto Corsa - Alfa Romeo officially revealed!
(segue in italiano)
Alfa Romeo is one of the most popular brands in the world and it represents, as well as Ferrari, a symbol of the automotive history .
It is also one of the most wanted car brands for racing games: each time we announce a new license, Assetto Corsa enthusiasts ask us to include Alfa Romeo car models in the game.
As you might remember, in our recent poll we asked to gamers which car Brands they would like to get in Assetto Corsa in future: we did it with the aim to drive our investment decisions in the right way. Alfa Romeo has resulted as one of the most voted brands: so, we are very glad to announce that Alfa Romeo has been officially licensed for the racing game Assetto Corsa! In addition, at least one Alfa Romeo car model will be included in the 1.0 version of the game, we are pretty sure you will appreciate this addition, that will be provided for free.
We are pleased to announce that the three top-voted by the public have been confirmed for production, to delight of fans:
Alfa Romeo 4C
Alfa Romeo GTA
Alfa Romeo 155 V6 TI
Other Alfa Romeo models will be unveiled soon. We'll be happy to share with our fans the making of this beatiful italian cars that will be reproduced with the maximum fidelity
in order to guarantee the best possible accuracy of physics and tactility of feeling.
We would like also thank all our active AC fans, who purchasing the game and sharing with us their feedback and suggestions, give us the energy and the resources we need to evolve and improve Assetto Corsa more than we ever imagined.