Overige Evenementen [Deel 8]

Markie

Senior Member
Net even voor de motoGp bekeken en heerlijke race/herstart van Richard (y)

Vips laat ook weer aan RBR zien dat hij voor 2021 een Alfa Tauri kandidaat is.

Ik vind het ook een domme actie, maar Abt werd al bestraft door de organisatie: DQ en €10.000 doneren aan een goed doel. Als pro's elkaar van de baan rijden, moeten de race licenties dan ook worden afgepakt?

Het is wel zonde dat het internet mensen zo kapot kan maken. Ik denk niet dat Audi Abt heeft geschorst omdat ze het zo serieus nemen. Eerder omdat ze bang zijn voor imagoschade als ze hem aanhouden.

En dan klaagt men dat coureurs PR robots zijn geworden. ¯\_(ツ)_/¯

Last edited:

Markie

Senior Member
Ongelooflijk live zie je ineens twee coureurs met 280 Km/H elkaar raken en de lucht ingaan, ook allebei ok :eek: (die niet bocht 2 op de Spielbergring, iets te wijdt allebei en de één kruist voor de ander en ze raken elkaar) en die motoren vertragen bijna niets en die jongens ervoor, Rossi/Vinales hebben zoveel geluk.

Rossi ook nog eens zijn beste resultaat volgens mij sinds tijden (ok flink wat uitvallers, maar toch)

En VK Indy 500 start vanaf P4 (y)

Jarninho

Senior Member
Dat was een mega crash. En ze gaan er zondag weer racen... Terwijl die bocht gewoon echt gevaarlijk is. Ook in de F1 hebben we wel eea aan T-bones gezien daar in de jaren. Sato Heidfeld bv. De flauwe knik naar links voor de hairpin zorgt ervoor dat je als het fout gaat precies naar de baan toekomt ipv ervan weg glijdt.
Rossi was P3 2 races geleden. Door niet te vallen komt hij aardig naar voren in de races.

speed9

Senior Member
Of het rechte stuk tussen T1 en T2 recht trekken of het oude gedeelte van het circuit incorporeren zodat bocht 2 vervalt.
Of aan de binnenkant van bocht 2 een softwall zetten, zodat je nooit t-boned via de kras iemand kan flanken.

Of juist tussen T1 en T2 een nieuwe bocht zetten, zodat als je na T1 valt je motor niet met +300 de T2 inschuift.