Ontwerper gezocht.

Niels Tieman

DigitalRacing.nl
Staff member
Helemaal niets! ;)

Er zijn wat andere zaken die ik nog moet (en moest) doen. Het beland vaak op een stapeltje van de dingen die ik nog wil doen. In wezen heb ik ook nog helm- design liggen voor Tim Deelstra, Marcel Bosman, Pascal de Birk, Manuel Nelissen en mijn eigen helm- design. En dan heb ik het alleen nog over de helm- designs.

Het gaat altijd in een willekeurige volgorde. Voor welke helm heb ik inspiratie enzovoort. En degene die dat te lang vind duren mag altijd kiezen voor een ander design of voor een andere designer. Het is en blijft een hobby immers. :)

Niels Tieman

DigitalRacing.nl
Staff member
Ik ben de afgelopen dagen wat aan het stoeien met helm- designs én vooral met bepaalde effecten. Dus ik hoop dat ik wat meer kan laten zien de komende periode. Tussen alle illustraties (enzovoort) door. ;)

Skins in Iracing even gemakkelijk aan te passen als in de SIMBIN series?!? Wil na de zomer weer gaan racen (even sparen voor een stuurtje) en misschien al wat kliederen op wat wagens

In grote lijnen wel, het is nog steeds een PSD met wireframe en tig lagen voor de parts etc.

Opslaan als TGA in een bepaalde map tijdens het ontwerpen.
Nadeel op dit moment is dat je ingame moet checken hoe het tussentijdse resultaat is, er is geen CarView of 3DsMax-model beschikbaar.

Maar als het eenmaal klaar is, kun je via TradingPaint wel zorgen dat iedereen je skin ook kan zien, ongeacht of het een league of public-race is. Dat is wel erg goed geregeld :)

Nadeel op dit moment is dat je ingame moet checken hoe het tussentijdse resultaat is, er is geen CarView of 3DsMax-model beschikbaar.
Ik vind het alt-tabben en refreshen niet al teveel moeite, dat werkt op zich prima. Ik heb de camera controls op m'n X-Box controller gezet, dus om de wagen heen draaien en kijken is ook makkelijk op die manier :D

Volgens mij kan je iRacing ook heel makkelijk windowed draaien, heb je daar ook geen last meer van, gewoon een testsessie op centripital circuit van 30sec, replay opslaan en je kunt aan de gang!

Mathijs

Senior Member
Met het oog op duurzaamheid en hergebruik een vraagje van mijn kant

Heeft iemand nog een livery liggen voor de skip die ik zou mogen gebruiken voor de zomercompetitie?

Met het oog op duurzaamheid en hergebruik een vraagje van mijn kant

Heeft iemand nog een livery liggen voor de skip die ik zou mogen gebruiken voor de zomercompetitie?
Trading Paints installeren

www.tradingpaints.com

showroom aanklikken, zoeken op skip barber

livery kiezen "use paint"

rondje rijden

iracing user folder
paints/rt2000

en daar staat dan de paint, die zip je in en stuur je op en vraag je of die persoon voor jouw de verplichte decals er even op plakt ;)

Zo doet Richard Kortland bijvoorbeeld het al jaren! :)

Last edited:
Trading Paints installeren

www.tradingpaints.com

showroom aanklikken, zoeken op skip barber

livery kiezen "use paint"

rondje rijden

iracing user folder
paints/rt2000

en daar staat dan de paint, die zip je in en stuur je op en vraag je of die persoon voor jouw de verplichte decals er even op plakt ;)

Zo doet Richard Kortland bijvoorbeeld het al jaren! :)
Niet helemaal waar, de Mclaren uit het DRGTC kwam van Ruud Mulders en de Cspec uit het DRGTC2 kwam van Dennis. Maar wat betreft de Skip nu en de Ford uit de JSF heb je wel gelijk.

Overigens hadden ze afgelopen weekend bij GoT tijdens de Sebring 185 de verplichte decals gewoon los in de map staan en die werden dan ingame automatisch op je bestaande paint gezet.
Misschien een goed idee om daar eens naar te kijken, dan hoef je niet te gaan knoeien in andermans werk of toestemming te vragen en dan maar hopen dat je antwoord krijgt?