Ontwerper gezocht.

Komt er maar niet van, zal vanavond ff proberen. Te druk met trainen en afspraken. Tekening ligt nog steeds op tafel :)

Overigens aangezien iedereen stervens druk is in het leven, wanneer heeft iemand tijd om voor mij deze skin te maken (auto) ?

Niels Tieman

DigitalRacing.nl
Staff member
Ow, dat design is wel goed te doen. :)

Heb je ook een idee qua kleuren, effecten of wat je mooi vind? Misschien heb je wel een aantal voorbeelden? :)

Niels Tieman

DigitalRacing.nl
Staff member
Vind je het goed als het hele designproces online komt te staan? Zodat mensen hun mening kunnen geven en actief mee kunnen denken? :)
Misschien dat ik nog wel wat vragen kan beantwoorden in hele proces en andere wat toe kunnen voegen.

Dat mag alleen als mensen tegen opbouwende kritiek kunnen, ik heb een hele uitgesproken mening als ik iets vind en sommige mensen kunnen daar absoluut niet mee omgaan ;) Maar ik vind het goed, ik zie graag wat voor moois daar uit komt. Ik wil dat het een helm wordt dat ik definitief overal kan gebruiken , ook in toekomstige racegames etc.. Gewoon mijn eigen virtuele helm :D

Niels Tieman

DigitalRacing.nl
Staff member
Het simpele feit dat iemand tijd en moeite steekt in het omzetten van een ontwerp verdient al een pluim, ongeacht of dat ik het doe of iemand anders. Het is ieder zijn hobby en elkaar helpen is een pluspunt. Of het nu gaat om helm- design, een car- livery of een carsetup. Maar het maakt niet uit wat je zegt, maar hoe je dat doet. :)

Dat mag alleen als mensen tegen opbouwende kritiek kunnen,
ik heb een hele uitgesproken mening als ik iets vind en sommige mensen kunnen daar absoluut niet mee omgaan ;)
Mits het inderdaad op de manier wordt gebracht zoals je in de eerste quote zegt, dan moet dat denk ik wel goed komen :)

Maar als ik het zo een beetje terug lees hoe we tot deze 70 posts zijn gekomen, verwacht ik niet dat je ineens veel botter of lomper je mening geeft, toch? :D

Uiteraard daarom is het opbouwend, maar heb al een keer meegemaakt met een design dat ik niet tevreden was en na 10 versies waren we er nog niet omdat deze persoon mij of niet begreep of afraffelde (was op iracing forum) heb hem toen netjes betaald maar het was echt absoluut crap waar ik uiteindelijk mee opgezadeld zat. Dus feedback komt er, ik wil uiteraard ook iets definitiefs en ben bereid om er wat voor te betalen. Vakmanschap moet beloond worden en voor niks gaat de zon op.

Als iemand bij mij aanbelt omdat zijn thuisnetwerk overhoop ligt doe ik dat tegenwoordig ook niet meer voor nop, vroeger wel, maar toen werd er zwaar misbruik van gemaakt. Ik ben zelf ook altijd van kwaliteit (ook in mijn dagelijkse werk) dus heb daardoor soms ook een iets te hoog verwachtingspatroon bij andere met uitvoerend werk haha.

Anyway ik ben benieuwd wat hier uit voort vloeit, ben wel zeer nieuwsgierig wat jij ermee kan Niels, aangezien tot heden jouw tegenvragen mij verder hebben gebracht. Ik ben ontzettend wispelturig met designs dus vandaar ook deze enorme uit de kluiten gelopen thread :p

Mits het inderdaad op de manier wordt gebracht zoals je in de eerste quote zegt, dan moet dat denk ik wel goed komen :)

Maar als ik het zo een beetje terug lees hoe we tot deze 70 posts zijn gekomen, verwacht ik niet dat je ineens veel botter of lomper je mening geeft, toch? :D

haha nee absoluut niet, what you see is what you get ;) valt mee toch :innocent:

Overigens vergeet ik erbij te zeggen aangezien we nu bezig zijn met de helm. De auto moet ook nog steeds een design krijgen (die ik dus ook kan meenemen / converten op andere auto's in andere spellen/klasses). :D:D

Is het trouwens toegestaan een skin te gebruiken in de GT cup die ik van een forum haal en daar de nummerplaat van DR opzet? Vind mijn huidige skin niet echt racey, lijkt wel een kleurplaat momenteel.
Als ik er een van Fredrik Follestad pak,die zien er echt goed uit.