Ontwerper gezocht.

Dag mederacers,

Aangezien ik afgelopen zondag een snel in elkaar geflanste skin had, vond ik het tijd voor een mooie pro skin voor mij waggie the Ruf C-Spec waarmee ik mee doe in DRGTC2.

Ik zou graag een skin willen hebben van onze F16 Demo Team in NL :

Het mooiste zou zijn om dit als basis te hebben, ik prefereer een agressieve look. Afhankelijk van het design en de kwaliteit ben ik bereid om ervoor te betalen.

Als afwijkende kleur mag het ook de kleur zijn van mijn huidige wagen (linksonder de fel blauwe), maar dan met de combinatie zwart :

Ik hoor graag van een van jullie!

Das toevallig, doet me er aan denken dat ik via TP een request heb gehad voor een paint scheme in die aard. Maar de naam komt niet overeen met de jouwe. (Michael Jongbloed was de persoon die het me vroeg)

Ik heb een jaar geleden ook zo'n skin willen maken voor de McLaren maar kon geen goed plaatje vinden van het ontwerp dat op de demo F16 staat. En als dat al wel gelukt was, zag het er waarschijnlijk nog steeds niet uit. Dat valt denk ik nog niet mee om het op een totaal andere vorm net zo vet uit te laten zien.

Niels Tieman

DigitalRacing.nl
Staff member
Het design zal niet één op één over te zetten zijn. Maar het zwarte, met de leeuw als watermerk, en het mee lopen van de lijnen van de Porsche is mogelijk. Ik denk wel dat er iets van te maken is. Maar er zit een behoorlijk verschil tussen de platte F16 en een RUF. :)

Bedankt voor de feedback, een op een lijkt me idd vrij lastig. Hopelijk dat een vd lezers de uitdaging aan durft.

@bram, ik heb een soortgelijk verzoek ook uitstaan in het AC forum, maar daar heb ik nooit reactie gehad.

Ik pas mijn verzoek aan, ik zou graag in een soortgelijke stijl en kleurenpatroon (de blauwe variant) een agressieve skin willen in zwart blauw met allemaal strakke brutale lijnen. :D

Niels Tieman

DigitalRacing.nl
Staff member
Ik ben even met je mee aan het denken; Als je het over een agressieve skin hebt, heb je het dan over een skin zoals Mark Bentvelzen heeft in het GTC?

Oh dat is ook wel gaaf, nu nog iemand vinden die dit kan en wil doen :D Maar die leeuw aan de zijkant op de auto met aggresieve lijnen zou een winnaar zijn voor mij , welliswaar wel in de kleur blauw zodat mijn auto niet teveel op die van Edwin lijkt (ook veel oranje in het design)

Niels Tieman

DigitalRacing.nl
Staff member
Ja precies. Dan heb je ook wat meer vrijheid btw de lijnen. En als je geen golvende lijnen wil gebruiken dan kun je altijd de leeuw nog uit een hoekig sillhouette maken.

Lijkt me ook een hele gave livery worden... maar ik denk dat die leeuw, met name die 'koninklijke' variant aardig pittig is om netjes te verwerken. Zelf ooit mee gestart maar het matchte niet op de ronde vormen van de auto (destijds een C30, die al aardig hoekig is..)

Ik heb ook maar even een foto van mijn fiets toegevoegd, weet niet of dat helpt. Hoofsponsor ehh geen idee eigenlijk haha als ik aan strakke lijnen denk Adidas of Cervelo zoals mijn fiets :D. @Bram, zoiets is idd ook heel gaaf en dan idd met de kleur blauw en een andere sponsor, of dat icm de auto van Mark Bentvelzen die Niels plaatste.

Dit is iig mijn fiets :