Nieuw Hier? Stel je even voor! | Deel 2

Hoi allemaal,

Ik ben Kevin Rotting, 25 jaar oud. Wonend in België als Nederlander zijnde en ik kom van SRVN waar ik kampioen wist te geworden in het GT kampioenschap op rFactor 2. Ik ben sinds een paar maandjes overgestapt op iRacing wat mij heel goed bevalt en het lijkt wel leuk om eventueel mee te doen aan ZAC11. :) See u on track :thumbup:

Last edited:
Ben terug boven water gekropen!:thumbup:

Lang verhaal kort: interesse verloren in het simracen, al mijn Fanatec materiaal verkocht, was het ook deels beu om steeds te moeten investeren in PC hardware om mee te kunnen met de laatste games en ook gewoon geen tijd. Dat laatste is er anno 2016 nog steeds, werk profesioneel als verkoper bij een BMW dealer maar toch op 1 of andere manier terug de kriebel gekregen om het terug op te pikken. Denk dat het weer opgekomen is door steeds de filmpjes van Martin Enzmann te bekijken op Youtube (http://www.iracing.com/get-to-know-martin-enzmann/ - https://www.youtube.com/user/SimracingNC) en dan kruipt het virus toch waar het niet gaan kan.

Deze week moest het er van komen, ben twee weekjes thuis, impulsief als ik ben vrijdag een Logitech G29 gaan halen in de Mediamarkt, SSD schijf gekocht (wat een verschil:blink:) en morgen komt extra RAM geheugen toe en ga ik van 4GB RAM naar 12GB RAM, hopelijk helpt dit wat in laadtijden (die al bij al wel goed meevallen).

Gedurende 1 jaar geen minuut Assetto Corsa aangeraakt die ik vorig jaar heb aangeschaft, deze middag terug wat kunnen spelen en wat een dikke gameplay heeft dat spel. Dat ik dit nu pas ontdek, kostbare tijd is al verloren gegaan in dit spel :p Terug iRacing subscription genomen (laatste race was in 2013!), paar races reeds achter de rug maar moet de feeling nog wat zoeken.

Mocht ik kunnen zou ik graag vaste "game-avonden" hebben om terug deftig te kunnen simracen, maar kan ik helaas niet. Vriendin, vrienden, andere hobby's, werk (+-50u/week). Wie weet is het nu allemaal wel een bevlieging, ik zie wel:)

Wel ben ik blij dat er terug wat leven zit in DigitalRacing, aan mijn inschrijvingsdatum te zien al lid van het eerste uur (?), afgelopen 2 jaar is het hier allemaal wat stilgevallen maar blij dat dit maar tijdelijk blijkt te zijn! Als er nog wat avonden Assetto Corsa worden gereden, zal ik ten eerste lief kijken naar mijn vriendin en ten tweede kijken of ik tijd heb...

We zien wel hoe het loopt!

Hallo,
Ik ben Casper, 21, uit Tiel. Ik studeer Automotive Technology aan de universiteit van Hertfordshire in Engeland, maar ben het komende jaar in Nederland voor een stage bij Inalfa Roof Systems. Daarvoor heb ik een kamer in Nijmegen, waar ik doordeweeks ben.
Ik speel al mijn hele leven race games (A2 racer anyone?), maar ben pas de afgelopen paar jaar met de serieuzere sims begonnen. Ik heb sinds begin dit jaar een iRacing account en ben er niet meer van weg te slaan. Ik heb mij bij DRNL aangemeld voor ZAC11, op aanraden van een van mijn teamgenoten.

Zo, even tijd maken om me hier voor te stellen.
Ik ben Steven, 28 jaar en woonachtend in Wommelgem - Belgie.
Sinds lange tijd gepassioneerd door racing, uiteenlopend van rc-racing tot simracing.

Vroeger vele uurtjes versleten op Live For Speed met mijn Logitech Momo stuurtje. Sinds twee jaar in het bezit van een iRacing account,
maar tot voor kort nog niet veel mee gedaan. Door terug in contact te komen met een oude vriend dit terug opgeraapt, en nu helemaal
verkocht aan het simracen! Na lang zeuren en zagen bij de vrouw is de simrig in 'haar' hobbykamer ook een feit. Rara wie het eerst aan het testen was toen hij klaar was.

Reeds ingeschreven, samen met Jonas voor de ZAC. Ik kijk er naar uit! Tot gauw op de baan!

euh ik ben richard kom uit brababant
ben sinds kort van achter de auto naar de cockpit verhuisd
sinds 2 weken een wheelbase erbij(2e handsje csw v1)
van de week stuurtje binnen gehad
begin van een nieuwe hobby:thumbup:

hellaas nu al mn motor doorgebrand van mn 2e handsje:crying:
maargoed leren we zon ding ook van binnen meteen kennen
dus maar meteen een verzoekje in welk topic mag ik de vraag stellen:lol:

Coning

Junior Member
Hallo allemaal,

Mijn naam is Marco, 29 jaar oud en woonachtig in Utrechk ben niet nieuw hier maar ook weer wel. Sommige zullen me wellicht wel kunnen van een eerdere periode op dit (of het gp4.gamer.nl) forum. Ben al 8,5 jaar lid op dit forum, maar nooit echt actief geweest. Zo'n 10 tot 15 jaar geleden heb ik veel geracet op de pc in de tijd van Grand Prix 3 en Grand Prix 4, voornamelijk in de GP-Proleague. Een tijd terug begon het allemaal weer te kriebelen dus heb ik een pc aangeschaft en m'n oude stuurtje afgestoft. Heb iRacing geïnstalleerd en ben daarmee nu druk aan het oefenen. Hopelijk kan ik hier nog ergens meedoen met een leuke competitie hier of elders. Leuk om te zien dat er nog een aantal dezelfde namen actief zijn als járen geleden.