Nieuw Hier? Stel je even voor! | Deel 2

Tjello

DigitalRacing.nl
Welkom Sander, de BMW is flink verbeterd in de laatste build dus ik zou die zeker eens gaan bekijken. De Mercedes heeft meer roll er in zitten en pakt de curbstones wat beter, de Audi is wat lastiger maar voelt in langzame en technische stukken beter aan.

Welkom:thumbup:

Als je ook interesse in endurance racen hebt, over 2 weken hebben we onze laatste race in de ZAC10. Een 2 uurs race op Daytona, daar is vast nog wel ruimte voor een gastrijder.

Brent

Junior Member
Hi racers,

Het lijkt mij leuk om bij jullie met DRTCC9 mee te doen. Mijn hoofd sponsor is Adidas. Ik zal dan ook op de baan verschijnen met de 3 herkenbare strepen over de auto ;-)
Ik heb zowat alle sims (AC, Raceroom, Automobilista, Iracing, Rf1, Rf2, Project Cars, Dirt Rally, Race07) in mijn assortiment, vind het altijd leuk om verschillende sims uit te proberen, te testen en te vergelijken. Puur nieuwsgierigheid.

Mijn opstelling: Thrustmaster T300 stuur met gemodificeerde G27 pedalen (GTEYE springs met Bodnar cable)

SYOT

Sportieve groeten,

Brent

Welkom Brent! We rijden hier gelukkig ook van alles "prive" maar kwa online racen voelt iRacing nog steeds ijzersterk :)

Vergeet niet je setup te spammen in het mijn simulator threadje ;)

hierbij stel ik me dan ook effe voor.
ik ben Jan-Willem
46 jaar oud
ik moet mijn huis delen met vrouw en twee kinderen.
de kinderen zitten in de bed leeftijd, wanneer papa moet rijden, wat nog al eens problemen geeft en dat papa de auto effe aan de kant moet zetten om ze opnieuw naar bed te brengen.

ik rij met name AC en Pcars
Iracing heb ik geprobeerd, maar heeft me niet gegrepen.
ik rij momenteel in een Obutto met fanatec GT3rs setje.
deze is overigens gisteren geup waardeert met een fanatec base CSL (de nieuwe budget) met BMW stuur :thumbup:.

ik rij meestal met plezier achteraan.
het gamen is voor mij onthaasten :laugh:.

ik ben via de reviews van roy visser (jaren geleden) hier gekomen. ik had tot voor kort ook niet de behoefte om competitie te rijden.
sinds dit jaar het heb competitie gereden bij IRS met AC en Pcars met Tweakers. dat was erg gezellig en vooral leerzaam.

het gat met de kop is iets kleiner geworden en ik zou dat door oefening nog kleiner willen maken.

.

Welkom Jan-Willem !

Wel grappig als er nieuwe mensen zich aanmelden, dan denk ik aan mezelf in 2004 op gamer.nl toen der tijd. Als 13/14 jarig ventje en inmiddels al 27.
De helft van mijn leven ben ik dus lid van deze community. Best bijzonder als ik zo na denk.