Nieuw Hier? Stel je even voor! | Deel 2

[logo_dr]​

Kom je voor het eerst kijken op dit mooie forum en bij deze gezellige Community, of kijk je al een tijdje mee maar wil je jezelf toch nog even voorstellen. Dit topic is de uitgelegen kans daarvoor!

Een kleine introductie en een wie/wat/waar wordt erg op prijs gesteld en op die manier wordt je vaak met open armen ontvangen :)

Mocht je vragen hebben, als je ze in je introductie stelt zul je vrijwel altijd een antwoord krijgen of doorverwezen worden naar de juiste discussie/thread.

[spacer]

Wanneer je hier joined met de intentie om dingen te promoten of aan te bieden neem dan van te voren even contact op via PM met één van de Admins, die zullen je vrijwel zeker te woord staan over wat er mogelijk is en wat voor voorwaarden daar aan hangen, Admins zijn:

Robert Saalmink
Niels Tieman
Bramzel

En als laatste, Welkom!

[spacer]

Voorgaande Threads
Nieuw Hier? Stel je even voor! | Deel 1

Niels Tieman

DigitalRacing.nl
Staff member
Een aantal gesprekken met Guido, kan ik me zeer levendig herinneren. De eerste keer dat we daar kwamen en een deel van onze wensen op tafel hebben gelegd kregen we het antwoord: "Het klinkt mooi, maar ik heb veel van dat soort plannen gehad. Helaas komen ze daarna niet meer terug".

Een aantal weken later maakte we weer een afspraak en kwamen we met nog meer details, sponsoring en uitwerkte plannen (tot in het detail). Langzaam kwam de glimlach en het enthousiasme.

Daarna, weer een aantal weken later, was alles koek en ei. Zijn eigen trots zou compleet verbouwd worden tot een 24uur van DRNL-status in samenwerking met SimWorld. Kort voordat we weg gingen vroeg hij: "Hoe vaak per jaar gaan we dit doen?".

Geweldig om hem het enthousiasme te geven, wat wij op dat moment hadden. Helaas werd het complete project afblazen, 3 weken voor die unieke datum. SimWorld was falliet en werd overgenomen door Rogier. En ondanks dat ik respect heb voor de aanpak van Rogier, was het enthousiasme en het overkomen van Guido niet te evenaren.

:)

(Ik mis dat soort projecten .. )

Niels Tieman

DigitalRacing.nl
Staff member
Nee, helaas. Afgezien van V2 is er geen project. :)
En ik wil best meer uitweiden over dit soort zaken, maar dat zal dan in een ander topic moeten. :)

Ja was heel spijtig dat die ermee op moest houden. Zeker gezien het feit ik een aantal keer geholpen had met bedrijfs uitjes. Waarbij er zeer sceptische mensen in stapte en ze allemaal met een grote glimlach weer uit de simulator stapte. Zaten ook wel wat lompe boeren tussen wat niet zo goed was voor de hardware. Maar denk wel dat er een aantal mensen anders over sim racen zijn gaan denken. Maar ja voor bedrijfs plan was het niet rendabel.

Niels Tieman

DigitalRacing.nl
Staff member
Eens even zien of we (ik of jullie?) een leuke thread aan kunnen maken waar dit soort gesprekken plaats kunnen vinden. Persoonlijk lijkt het me leuk om jullie verhalen te horen en de mijne te vertellen. Niet alleen over SimWorld maar over allerlei onderwerpen. Althans, als daar behoefte aan is. :)

De 24u van SimWorld, dat is nog steeds een collectief DR.nl trauma. Veel interesse, qua organisatie hadden we alles tot in de puntjes voorbereid. Het was echt een onwijze klap toen Guido meldde dat hij er mee ging stoppen :(

Robbert welkom! En als je Guido nog spreekt, doe hem dan de hartelijke groeten van ons!

Eens even zien of we (ik of jullie?) een leuke thread aan kunnen maken waar dit soort gesprekken plaats kunnen vinden. Persoonlijk lijkt het me leuk om jullie verhalen te horen en de mijne te vertellen. Niet alleen over SimWorld maar over allerlei onderwerpen. Althans, als daar behoefte aan is. :)
Oh yes! Ome Niels, vertel nog eens van vroeger... !

Ik ben Bas, 30 jaar en heb ook al een leuke simrace history.
Voor het gemak een opsomming:
1990 Papyrus Indianapolis 500 (kennen we deze nog??!)
1993 Microprose Grand Prix
1993 Papyrus Indycar Racing
1994 Papyrus Nascar Racing
1995 Papyrus Indycar Racing 2
1996 Microprose Grand Prix 2
1999 Eidos F1 World grand prix (viel helaas in mijn ogen tegen)
2003 DTM Race Driver director cut
2003 Codemasters IndyCar Series (deze heb ik werkelijk grijs gereden)
2009 rFactor, met name de CART, Champcar en Indycar mods.
2012 iRacing

Ik rijd momenteel in een kampioenschap mee bij onze oosterburen van simracers revival in de CARTfactor series. Hier gaat de 4e wedstrijd over 2 weken starten.

Ik ben fanatiek kijker van de IZOD Indycar Series en ben minder van de F1, GT's, le Mans en dergelijke series. Vooral stratencircuits, vliegvelden en ovals behoren tot mijn favoriete tracks. Ik hoop dat er nog een levendige Indycar of Cart competitie in Nederland komt waar ik een heel seizoen aan deel kan nemen.
Tot die tijd zoek ik het vermaak over de grens, wat overigens prima kan!

Ik ben Bas, 30 jaar en heb ook al een leuke simrace history.
Voor het gemak een opsomming:
1990 Papyrus Indianapolis 500 (kennen we deze nog??!)
1993 Microprose Grand Prix
1993 Papyrus Indycar Racing
1994 Papyrus Nascar Racing
1995 Papyrus Indycar Racing 2
1996 Microprose Grand Prix 2
1999 Eidos F1 World grand prix (viel helaas in mijn ogen tegen)
2003 DTM Race Driver director cut
2003 Codemasters IndyCar Series (deze heb ik werkelijk grijs gereden)
2009 rFactor, met name de CART, Champcar en Indycar mods.
2012 iRacing
:thumbup: zelf allemaal ook gespeeld, goed bezig geweest dus!!!!!

welkom!