NEO Endurance Series topic

Een paar updates:

We wilden eigenlijk dit weekend de 12h van Imola organiseren, maar we hadden te weinig teams. Dit kwam waarschijnlijk door de 6 uur van Watkins Glen. Nadat we ons evenement hadden geannuleerd, annuleerde iRacing hun evenement na het debacle op Le Mans. Nu concentreren we ons op seizoen 4 van NES.

Helaas neemt GES even een pauze. DGFX komt daarvoor in de plaats. Eigenlijk wilde we samen met GES en DGFX iets opzetten, met dezelfde structuur als Le Mans en IMSA/ELMS/AsLMS. DGFX was blij dat we contact met hun hadden opgenomen. Ik ben benieuwd hoe die samenwerking zal gaan.
https://www.neo-endurance.com/neo-partners-with-dgfx/

Nu het, naar mijn mening, het leukste nieuwtje!
Afgelopen tijd ben ik gaan nadenken over een unieke prijs voor NEO. Nadat ik het werk van iRacer Stefan Waldherr zag, wist ik het. Stefan maakt tekeningen. Ik wil graag een tekening voor kampioenen en als indien mogelijk deze overhandigen op de SimRacing Expo die er dan op volgt (als dit mogelijk is). Dit is wel een gave prijs. :D

https://www.neo-endurance.com/unique-prize-for-nes4-champions/

Ik zag dat the topic start al een paar jaar oud was en heb deze bijgewerkt met de laatste informatie voor komend seizoen. Het is niet te geloven dat we alweer bij seizoen 4 zijn aanbeland.

We zijn op zoek naar mensen die mee willen helpen in race control om de races in goede banen te leiden. Zelf ga ik komend seizoen niet in NES rijden om mij volledig te richten op de organisatie en race control.
Voor meer informatie over wat je moet doen als steward, verwijs ik jullie graag naar onze website.

Verder ben ik ook input en suggesties aan het verzamelen voor onze live timing pagina. Als jullie ideeën hebben over hoe ik live timing kan verbeteren, hoor ik dat graag!

Tjello

DigitalRacing.nl
Zo gruwelijk close, p11 tot p14 binnen een paar seconden. Uiteindelijk 14e geworden in dit sterke veld. Van de 20 HPD's ook maar 1 die de race niet heeft uitgereden :surrender:

RSRoy

Senior Member
Was enorm gaaf om te mogen rijden in dit veld. We hadden gehoopt door Storm te laten rijden in de laatste 2 stints nog wat te winnen. Maar het er helaas niet in. Toch mogen we trots zijn op het resultaat.

Komend weekend is de finale van de NEO Endurance Series. Voor de derde keer in NEO geschiedenis, houden we de Racespot 24 uur van Le Mans.

Onze redacteur heeft weer een geweldige preview geschreven, dat zeker de moeite waard is om te lezen:
neo-endurance.com/race-preview-racespot-24-hours-of-le-mans

Daarnaast heb ik net de spotters guide bijgewerkt, waarbij je heel handig kan zien wie welke livery heeft. Je kan een kopie downloaden van onze website: neo-endurance.com/spotterguide

Dennis

Senior Member
Vorig jaar reden we met de HPD (lmp2). Jaar daarvoor met de Mercedes GT3, daarvoor met de Ford GT en we zijn begonnen in de RUF C-Spec. De kans is vrij groot dat we onze traditie voortzetten en volgend seizoen weer in een andere auto zullen starten.

Dankzij een 7e plaats in de 24 r uur van Le Mans afgelopen weekend hebben we ons wederom direct voor volgend seizoen weten te plaatsen.