[Multi] Grand Theft Auto V

Release date lijkt redelijk geconfirmed te zijn op 23 Oktober :)

edit: damn, dat was een psychologische connectie tussen mij en mark, zijn vraag stond er nog niet eens en ik was bezig het antwoord te posten :D
In dat artikel dat je postte staat 23 november blijkbaar. Maar het is sowieso wel heel erg vroeg! Ik had april/mei 2013 ofzo verwacht.

Doh idd, ik had ook wel november in mijn hoofd, maar typte oktober omdat ik aan het uitrekenen was hoe lang ik dan mezelf kon vermaken met Forza Horizon..

Voor de mensen die niet de PC er voor hebben staan is dit toch wel een mooie manier om van iig 2 topgames die in korte tijd uitkomen te genieten :D *hint hint*

Horizon komt iets meer als een maand eerder uit op 19 oktober overigens :)

Ze geven de primeur van de releasedate echt niet aan 1 of ander vage Portugese website.. is gewoon speculatie ;)

Het ziet er wel heel gaaf uit!
is niet van een of andere vage portugese website, is van Zavvi, een mega website ;) (samen met eerder materiaal wat duide op november)

NS

Senior Member
Doh idd, ik had ook wel november in mijn hoofd, maar typte oktober omdat ik aan het uitrekenen was hoe lang ik dan mezelf kon vermaken met Forza Horizon..

Voor de mensen die niet de PC er voor hebben staan is dit toch wel een mooie manier om van iig 2 topgames die in korte tijd uitkomen te genieten :D *hint hint*

Horizon komt iets meer als een maand eerder uit op 19 oktober overigens :)

is niet van een of andere vage portugese website, is van Zavvi, een mega website ;) (samen met eerder materiaal wat duide op november)
ohja my mistake ;) naja we zullen zien!