[MULTI] Forza Horizon 4

Roy Visser

Senior Member

Verken prachtige, historische Britse landschappen. Ontdek meren, valleien, kastelen en adembenemende omgevingen in verbluffende 4K-resolutie met HDR. De seizoenen veranderen alles! Leer rijden in droge, natte, modderige, besneeuwde en ijzige omstandigheden en ervaar een gedeelde wereld waarin iedereen gelijktijdig te maken krijgt met de veranderingen in tijd, weer en seizoenen. Geniet van de grootste en meest gevarieerde reeks auto's tot nu toe in Horizon. In de nieuwe open campagne telt alles wat je doet mee voor je voortgang in de game.

[video=youtube;zJ477xAIlgU]https://www.youtube.com/watch?v=zJ477xAIlgU[/video]

Ik ben ook al sinds vorige week vrijdag bezig.
Vooral Forzathon Live vind ik briljant, ieder uur met een groep allemaal idiote stunts uit halen en daarna door naar de volgende opdracht :lol:

Die Jeep Trailcat van hierboven is tot nu toe qua geluid wel één van mijn favoriete auto's hoor, die V8 klinkt lekker :thumbup:
Ik kijk trouwens ook wel erg uit naar de track editor die eind van de maand komt, genoeg mooie off road weggetjes gezien om straks een mooie rallyroute uit te kunnen zetten. Kijken hoe ver we kunnen komen met zo min mogelijk asfalt.

Victor

Senior Member
Totaal geen tijd eigenlijk voor spellen op dit moment (vanwege afstuderen), maar moet toch ergens mijn ontspanning vandaan halen. Zover ik het zie kan je prima even dit spel spelen voor een half uurtje of minder en daarna weer wat anders oppakken.
Dat ik Forza 4 (mijn eerste Forza ooit) voor de PC maar eens ga halen daar ben ik wel over uit, de vraag is alleen welke versie.
Kunnen jullie mij tips geven?

Gewoon de standard versie. Is al duur zat en gezien je verwachte playtime :)

Tenzij je zoiets heb van, ik wil meteen vanaf dag 1 met veel autos en (minder nuttige) extras beginnen, dan geeft de Ultimate versie je wel een headstart.
Maar of je dat die 40 euro extra waard is, I dunno.

Roy Visser

Senior Member
Totaal geen tijd eigenlijk voor spellen op dit moment (vanwege afstuderen), maar moet toch ergens mijn ontspanning vandaan halen. Zover ik het zie kan je prima even dit spel spelen voor een half uurtje of minder en daarna weer wat anders oppakken.
Dat ik Forza 4 (mijn eerste Forza ooit) voor de PC maar eens ga halen daar ben ik wel over uit, de vraag is alleen welke versie.
Kunnen jullie mij tips geven?
Victor, dit is werkelijk waar perfect voor jouw doel. Ik gebruik het ook als even snel een uitlaatklep. Even een half uurtje een autootje bouwen, of even rondrijden, fotootjes schieten, painten, even een raceje pakken of missies doen is echt heerlijk. Rijd ook echt heel lekker met de controller en het is superlaagdrempelig. Ultimate versie heb je echt niet nodig, maar het gaat allemaal net even wat makkelijker qua funds enzo. Maar echt heel veel moeite heb ik daar voorlopig ook nog niet mee. Horizon 4 is sowieso een aanrader :)

Victor

Senior Member

Roy Visser

Senior Member
van G2play zelf zou ik zeker vertrouwen, even zoeken waar je de codes in kunt wisselen, maar dat zal vast in de store zelf ergens een optie zijn.

Victor

Senior Member
Goh dat was iets van GreyCreator92830947 ofzoiets :p Nooit echt naar gekeken.
Heb er maar iets herkenbaars van gemaakt namelijk VictorE005

Dennis

Senior Member
Doet me denken aan mijn HBO tijd, alleen liep dat niet zo goed af :rolleyes:

Ben nu zelf ook zo ver dat ik eindelijk door de intro heen ben. Dus ga als het goed is nu ook eindelijk mensen tegen komen.