[MULTI] Forza Horizon 3

De patch van afgelopen nacht verpest totaal het gevoel in het stuur. Ze wilden iets meer FFB rond het midden en ik denk dat ze te ver zijn gegaan.Van redelijke FFB naar gewoon niet fijn meer om mee te rijden. Dat betekend dat ik het dan ook gelijk niet meer speel.

Ik heb deze ochtend bij MS een "refund" gevraagd en ik heb netjes mijn geld terug gekregen.

Krijg je dit terug in vorm van credits of op je rekening? Ik ben nog altijd van plan om het aan te schaffen voor op PC, maar ziet er niet naar uit dat dat snel zal gebeuren

Bij mij is eindelijk het probleem opgelost met de microfoon en de stabiliteit is beter. Speel het alleen niet met stuur

Verstuurd vanaf mijn HTC 10 met Tapatalk

Goede reminder Richard!

Some more van de afgelopen tijd:
Blijft een heerlijke aankloot game :)
Uninstalled omdat mijn SSD geen plaats heeft voor Horizon 3 + Mafia 3 + BF1. Dan moet ik even prioriteiten stellen. :p

Nog wat plaatjes van mij:
Ziet er allemaal weer goed uit. Volgens mij moet je echt wel je best doen om FH3 foto's te verpesten :p

Zelf ben ik de laatste dagen op safari gegaan, hier een verslag:

En hierbij de call-out to allen hier:

Bucketlist #10 (unlocks bij lvl5 Surfers Paradise)

Met een Aston Martin Vantage zo snel mogelijk naar het eindpunt rijden inclusief een skill-score van >75000.
Rating is "Hard" maar in m'n eerste run reed ik al naar een 1:11:441, wat toen goed was voor #126.

#1 staat op een 1:10:432...

Kom maar op, wie haalt ook de top10 van de (op dit moment) 132.738 players?

Last edited:
Expansion news!

Blizzard Mountain

Get the snow tires ready and pack your best parka, because Blizzard Mountain beckons! The Blizzard Mountain Expansion for Forza Horizon 3 is coming Dec. 13 and bringing with it a Forza first – snow, ice, extreme elevations and blizzards to challenge players in their quest to become the King of the Mountain. Set amidst extreme alpine settings, players will explore a snowy mountain playground in eight new vehicles – including the 2016 Ford GYMKHANA 9 Focus RS RX – all in brand new race events that have been specifically designed for spectacular mountain racing.

Ik heb m idd, ik vind het idd wel cool, met name de retro-rally autos spelen erg lekker.

Heb nu van verschillende autos een snow en normal spec gemaakt, dan is een Gallardo LP560 ineens heel cool in de sneeuwraces!
De blizzard-weather ben ik iets minder fan van, je ziet echt geen hol en word iets vaak gebruikt in de 'career'-races. Gelukkig is dat met een blueprint zo aangepast :D

Ik heb de Blizzard Mountain expansion ook. Het rijden in de sneeuw vind ik erg leuk, mooi licht en mooie omgeving ook. Zitten veel kronkelende bergweggetjes in waarvan de standaard map er van mij ook veel meer van had mogen hebben. Maar ik vind de map, zowel expansion als standaard wel wat aan de kleine kant.
Ondanks dat vermaak ik mij er nog altijd goed mee, misschien weer tijd voor wat plaatjes?