[MULTI] Forza Horizon 3

Dan wacht ik geduldig af op de club :thumbup:
Vandaag eindelijk een beetje kunnen rijden en meteen een Impreza aangepakt. Dit is één van de dingen die ik zo mooi vind aan de Forza serie, dat boxer blok eruit en een 1000pk sterke Supercharged 7.0 V8 erin. Vleugel er af zodat hij er van buiten braaf uit ziet.

Ik hoop wel dat het online gedeelte wat stabieler word zodat we ook met een groter groepje wat kunnen gaan racen. Online co-op is leuk, maar met een groepje wat challenges doen is helemaal lachen. Je kunt ook eigen kampioenschappen bouwen, even kijken hoe dat werkt :)

Last edited:

Dennis

Senior Member
Dat hoop ik ook. Vind het zo vreemd dat met randoms online prima werkt. Maar zodra ik bij jullie in het groepje kom het mis gaat.

Binnenkort maar eens kijken hoe het gaat als we een groepje maken met maar twee man, of als ik de host ben.

Klopt, probeerde van de week een groepje te joinen met Dennis. (Weet niet of je hier iets van gemerkt heb) maar dit werkte ook niet naar behoren.

Verstuurd vanaf mijn HTC 10 met Tapatalk

Ik speel meestal off-line omdat vaak heel vroeg in de ochtend rij en dan zijn er maar weinig vrienden online. Vanavond toch maar een keer de random online adventure geprobeerd. Na 2x wachten en een disconnect, zat ik eindelijk in een sessie. Blijkt dat het eerst volgende event "infected" is. Toen ben ik er maar weer mee gestopt, wat dat is echt niets met een stuurtje.

Ik heb wel vanavond een bucket-list blueprint gemaakt en rond gestuurd dus wie interesse heeft

Edit: Mooie foto's Bram