Logo requestje

RSRoy

Senior Member
Op een Engels Ford forum (www.passionford.com) zijn ze op zoek naar een nieuw logo. Is hier misschien iemand die wat tijd over heeft en een leuk logo in elkaar wil draaien. Er zitten wel wat ristricties aan:

- het officiele Ford logo mag niet gebruikt worden
- .com mag niet opgenomen worden in het logo
- de tekst “unofficial site” moet ergens op het logo staan

Voorbeeld van het huidige logo:

Hopelijk heeft iemand een creatieve uitbarsting.

RSRoy

Senior Member
Je kan het ook een banner noemen ja, maar de auto hoort in dit geval bij het logo. Er mogen dus ook best auto's verwerkt worden in het logo.

De nieuwe Focus RS is misschien een leuke optie.

Hmm, der verder in die hele site ook niks van huisstijl of iets.. Geen stroming om in mee te gaan. Ik ga wel ff denken, misschien schiet er iets binnen :)

Zo niet, jammer :p

RSRoy

Senior Member
Idd, het stelt niet veel voor die site. Het is gewoon een forumpje waar een leuk logootje boven moet komen. Gelukkig is de inhoud van de site voor een Ford liefhebber wel gunstig. Veel kennis aanwezig en onderdelen zijn een stuk goedkoper dan hier in NL.

Robert Saalmink

DigitalRacing | Directie
Persoonlijk zou ik het een complete header maken, zo breed als het forum zelf. Net als hier zeg maar, dan valt het wat minder weg: het vormt dan meer een basis. En je kunt die header dan per forumdeel nog aanpassen. Bij ons heb je in het ZAC forum ook een andere header dan in het DRES forum.

RSRoy

Senior Member
Ik sta open voor een brede header zoals hier gebruikt wordt. Ik weet alleen niet of de admins dat op die manier willen implementeren.

Misschien een mogelijkheid om zowel een grote als een kleine versie te maken. Dan kunnen ze daar altijd kijken wat ze doen.

RSRoy

Senior Member
Leuk idee met die nummerplaat Steven. Er zou eigenlijk alleen nog onder aan de nummerplaat moeten staan dat het een onofficiele site is maar dat is ook makkelijk te fixen.