iRacing Algemene Thread | Deel 3

Niels Tieman

DigitalRacing.nl
Staff member
Ik heb echt een haat-liefde verhouding met dit circuit. Jarenlang is het de seizoensopener geweest van de ZAC en dat gaf atijd een goed gevoel. Nieuwe carset, nieuwe kleurstellingen, nieuwe deelnemers, maar wel hetzelfde circuit. En de laatste oude sectie was geweldig om te racen. De "nieuwe" sectie voelt nog steeds vreemd aan.

Dat gezegd hebbende; Het is wel een circuit wat je graag in een race sim wil zien, dus ook in iRacing!

Tjello

DigitalRacing.nl
Ik weet wel wat ik vanavond ga doen (als iracing weer up is)... TCR heb ik heel veel zin in, het nieuwe bandenmodel is ook een hele verbetering (je moet de banden nu echt opwarmen ipv dat ze de meeste grip hebben als ze koud zijn). Jammer dat het maar op een paar auto's wordt toegepast.
Dat damage model op de skippy ziet er ook indrukwekkend uit (zie filmpje hieronder).

Ik heb echt een haat-liefde verhouding met dit circuit. Jarenlang is het de seizoensopener geweest van de ZAC en dat gaf atijd een goed gevoel. Nieuwe carset, nieuwe kleurstellingen, nieuwe deelnemers, maar wel hetzelfde circuit. En de laatste oude sectie was geweldig om te racen. De "nieuwe" sectie voelt nog steeds vreemd aan.

Dat gezegd hebbende; Het is wel een circuit wat je graag in een race sim wil zien, dus ook in iRacing!
Ik had het zelf niet beter kunnen verwoorden helemaal mee eens :)