Een hoop alsen Fabian en een hoop ik, ik, ik, had toch gehoopt dat je daar langzamerhand iets meer ervaring in had opgedaan 
Als wij na 2 uur rijden niet om een of andere onzin reden de neus hadden moeten vervangen, hadden we hem gewoon gewonnen. Maar daar schiet je niks mee op, het is in beide gevallen pech, wat bij racen een heel normaal iets is.
En over je lesson learned in het geval van trainen, er zijn mensen die trainen 100x zoveel als ik, en nog rijden ze niet hetzelfde ritme. Daar moet je ook veel respect voor hebben, je rijd en bestuurd de wagen met z'n allen, en je finisht met z'n allen. Alleen als je zelf een fout maakt kun je naar iemand wijzen. Je rijd samen in de wagen, en iedereen moet gewoon op zijn eigen limiet rijden en van zichzelf kunnen zeggen dat hij alles er uit heeft gehaald wat er voor hem/haar mogelijk was
En ja het is vervelend als een teamgenoot spint of iets in die richting, maar reken er maar op dat de persoon die er het meest van baalt achter het stuur zit en het allerbeste wat je dan als teamgenoot kunt doen is er voor zorgen dat je die persoon achter het stuur op dat moment stimuleerd en geruststelt. Want het is echt een enorm kutgevoel als je je teamgenoten teleursteld 
Wij hebben het ondanks de pech gewoon enorm goed gedaan. We hebben daarna gewoon echt het maximaal haalbare er uit gehaald, en daar kunnen we heel tevreden over zijn
Als wij na 2 uur rijden niet om een of andere onzin reden de neus hadden moeten vervangen, hadden we hem gewoon gewonnen. Maar daar schiet je niks mee op, het is in beide gevallen pech, wat bij racen een heel normaal iets is.
En over je lesson learned in het geval van trainen, er zijn mensen die trainen 100x zoveel als ik, en nog rijden ze niet hetzelfde ritme. Daar moet je ook veel respect voor hebben, je rijd en bestuurd de wagen met z'n allen, en je finisht met z'n allen. Alleen als je zelf een fout maakt kun je naar iemand wijzen. Je rijd samen in de wagen, en iedereen moet gewoon op zijn eigen limiet rijden en van zichzelf kunnen zeggen dat hij alles er uit heeft gehaald wat er voor hem/haar mogelijk was
Wij hebben het ondanks de pech gewoon enorm goed gedaan. We hebben daarna gewoon echt het maximaal haalbare er uit gehaald, en daar kunnen we heel tevreden over zijn
En uiteraard is het een team effort en ben dan ook erg trots op dat we de race uitgereden hebben, dit was ook het hoofd doel.
Twaalf uur op Sebring is niet niks maar wetende dat je teamgenoten harder kunnen door iets meer te oefenen en meer carcontrol te krijgen maar dit niet gedaan hebben baal ik toch wat van.
Jesper baalde natuurlijk van het incident, helemaal wetende dat we echt kans hadden op P1 want die jongens begonnen hem behoorlijk te zweten. Voordeel is wel dat we allemaal weer wat wagen gevoel opgedaan die we meenemen naar de GES aanstaande zaterdag