Het Grote Template/3D verzamel Topic

Ik kom er ff niet meer uit; van de Volvo C30 zijn er 3 versies. De originele uit STCC (2008), toen een update in STCC2 (2009) en in WTCC2010 nog een update van 2010.
In de huidige DRTCC werd de 2009-variant uitgesloten, kon dus niet gekozen worden.

Maar de 2010-variant kan ik geen (officiele) Template-pack van vinden. Op NoGrip staat wat spul, maar ik vertrouw dat ook niet direct..

Kort gezegd; wat is nu de nieuwste C30 template en waar staat ie?

Ik kom er ff niet meer uit; van de Volvo C30 zijn er 3 versies. De originele uit STCC (2008), toen een update in STCC2 (2009) en in WTCC2010 nog een update van 2010.
In de huidige DRTCC werd de 2009-variant uitgesloten, kon dus niet gekozen worden.

Maar de 2010-variant kan ik geen (officiele) Template-pack van vinden. Op NoGrip staat wat spul, maar ik vertrouw dat ook niet direct..

Kort gezegd; wat is nu de nieuwste C30 template en waar staat ie?

STCC 2009, die versie moet je hebben :)

even onder het stof vandaan :lol:

ik heb de template voor de volvo 850 nodig voor RACE07, kan hem nergens op het net meer vinden, iemand hem nog liggen in een stoffig laatje?

die had ik ook gevonden maar is volgens de info alleen voor de volvo game niet voor race07. Vroegah stonden al die files op de simbin site maar daar zijn ze niet meer terug te vinden helaas. Denk ook dat ik ze op de vorige pc nog wel heb staan. Die nog maar eens aanslingeren als ik thuis ben :p

Even mezelf quoten uit de drgtc2

Zal mijn verhaaltje nog even typen, maar dit was op een gegeven moment de reden dat ik dennis niet meer bij kon houden, als ik dichtbij zat kon ik op zijn remlichten remmen, maar na een mislukte aanval had dennis 1.5s voorsprong en kon ik mijn rempunten niet meer zien. Daardoor helaas de echte snelheid kwijt om in de laatste ronden nog wat plannen. Heb er wel het beste uit kunnen halen, de concentratie was helaas niet dusdanig dat ik echt hard ging, vanmorgen tot 07.00 doorgewerkt en doordat ze aan de overkant een nieuw pand aan het bouwen zijn heb ik maar een paar uur kunnen slapen. Vanmiddag tijdens het zelf oefenen ging het nog wel, maar tijdens de practise merkte ik al dat de pure snelheid zoals die er eerst was niet meer aanwezig was, iig het constante was eraf.

al is dit nog wel het vervelendst als je gebruik maakt van de witte lijnen op het wegdek voor het aanremmen van bochten.. die zie je gewoon niet meer:

Zo ziet je auto er dus uit als je 3/4 van de race op 1 seconde van iemand rijd