Het grote HELM painting topic

Daniël

Senior Member
Hee Raymond,

Ik -en iedereen met mij hier denk ik- appreciëren het gigantisch dat je al die moeite doet om een mooie helm te maken voor ons! Dus doe lekker rustig aan, dan rijd ik wel met iets anders. :)

Helm ontwerp

Hallo,

Is er ook iemand die een helm voor de FPL voor mij kan ontwerpen.
Heb er zelf helemaal geen idee van hoe je dat doet, dus HELP!

Even aanvulling hierop. Ik heb het geprobeerd voor Sybren, maar ik blijf gewoon zitten met een witte helm. Ik kan het gewoon niet.:)
Dus wil iemand zijn helm-paint talent aanspreken voor mijn teamgenootje?:)

Niels Tieman

DigitalRacing.nl
Staff member
Ik ben dit jaar terug gegaan naar mijn oude GP3 design. Ik had al een langere tijd de wens om weer te racen met die helm maar ik kon het oude design niet meer vinden. Door het uitpluizen van de oude GPx carsets kwam ik hem eindelijk tegen. Dus ik race inmiddels al weer een jaar met dit design en dat zal voorlopig wel zo blijven. :)

Hij viel me bij het DRTCC eigenlijk al op

ik vind het een fraai design :thumbup: alleen, om de een of andere reden had ik nooit een gele helm bij jou bedacht :huh1: klinkt wat artsie fartsie maar geel en Niels had ik niet bedacht. Weird I know.

Kan ik me ook wel in vinden hoor Wilfred... Geel is iets wat Jeroen bijvoorbeeld wel 'heeft' :p
Maar Niels vind ik ook geen geel-blauw persoon ;)

Oeh was niet mijn bedoeling een Niels is niet geel motie op te starten :blushing:

helm is echt mooi, maar waarschijnlijk omdat ik Niels met Visa (wit/oranje/blauw) en DR.NL (zwart/oranje/wit) kleuren associeer had ik geen geel verwacht.:)

Niels Tieman

DigitalRacing.nl
Staff member
Misschien weet Niels niet eens dattie geel is. Was Niels niet een beetje kleurenblind? :p
Haha, Saalmink! Pas je op! :p

@Kim; Die helmen-special komt nog maar die wil ik even bewaren tot een andere mogelijkheid. :)

De reden dat ik voor een gele versie heb gekozen is omdat mijn persoonlijke GP2/GP3 team altijd Geel/Blauw & Wit was. :)

Ik heb ook nog deze versie:

Maar ik zal gewoon bij mijn gele helm blijven. Bij de FPL en DRTCC heb ik hem gebruikt en ik zal hem gebruiken bij elke andere league die hem hebben kan. :)