GES - Team Digital Racing

Victor

Senior Member
Leuke race om naar te kijken!
Ja jouw slow down was nog in de replay Dennis, beetje balen momentje.

Wil nog wel inbreken in jullie TS channel, maar lijkt mij toch niet zo handig.

Peter

Senior Member
moest helaas het laatste kwartier missen omdat ik naar het werk moest maar had inderdaad wel het idee dat dat nog spannend kon gaan worden!
Mooie race geworden. Weet dus het eindresultaat nog niet...

Nou Raceday van de GES!!
Race 3 staat alweer voor de deur over minder dan 7 uur gaan we los op SPA!!

[video=youtube;rtr2FNvgvis]https://www.youtube.com/watch?v=rtr2FNvgvis[/video]

Dennis

Senior Member
Vanavond ronde vier van de GES op Interlagos. Nick kan deze race niet dus zullen alleen Jarno en ik aan de start staan.

Live op Racespot TV:
[video=youtube;JsUSup5gNLg]https://www.youtube.com/watch?v=JsUSup5gNLg[/video]

Eigen stream:
[video=youtube;Ep9XLeLnpPs]https://www.youtube.com/watch?v=Ep9XLeLnpPs[/video]

Jarninho

Senior Member
tnx joep!

Ik vond het een tof event. Had niet geoefend, maar gelukkig hadden we pas geleden nog hier gereden met de Zac9. De pace zat er dus alweer snel in en dennis ging ook lekker. De setup nog wat kunnen tweaken (wat bijna fout ging :) ) voor meer topsnelheid. Tijdens q ging het echt voor geen meter. Hoe ik er toch nog 32.2 uit kreeg weet ik niet, al was dat net zo snel als ik met racefuel in de zac kon rijden... Maar P10 geloof ik, niet slecht.

In de race geen al te gekke dingen gedaan en Dennis ging ook goed. Strak tempo en uit de (grote) problemen blijven leverde P5 op. Paar leuke gevechten gehad en al met al gewoon een leuke avond. Tnx!

tnx joep!

Ik vond het een tof event. Had niet geoefend, maar gelukkig hadden we pas geleden nog hier gereden met de Zac9. De pace zat er dus alweer snel in en dennis ging ook lekker. De setup nog wat kunnen tweaken (wat bijna fout ging :) ) voor meer topsnelheid. Tijdens q ging het echt voor geen meter. Hoe ik er toch nog 32.2 uit kreeg weet ik niet, al was dat net zo snel als ik met racefuel in de zac kon rijden... Maar P10 geloof ik, niet slecht.

In de race geen al te gekke dingen gedaan en Dennis ging ook goed. Strak tempo en uit de (grote) problemen blijven leverde P5 op. Paar leuke gevechten gehad en al met al gewoon een leuke avond. Tnx!
Ik ben vooral onder de indruk van jullie rondetijden. Niet de snelheid ervan want er zijn teams bij die ruim een seconde sneller gingen, maar wel dat jullie beiden zowel qua snelste rondetijd als gemiddelde rondetijd binnen een paar duizendsten van elkaar zitten terwijl dit bij andere teams vaak ruim 0.5 sec scheelt. :thumbup:

Ruudje

Senior Member
Ik had ook naar de zac race gekeken kwa tijden en had behoorlijke moeite daar aan te komen. In de practice was ik verbaast iets los te zijn van de overige mensen op de server. Er zat 1 build tussen, maar buiten wat gewicht was daar geloof ik niets anders.

De race kon ik zaterdag prima mee. Laatste stint ook de snelste wagen op de baan. Helaas leverde het niets op (DQ), maar heb me wel vermaakt.

Was nog even verward aangezien ik Dennis inhaalde en voor m'n gevoel Jarno ineens in de wagen zat. Dat was na m'n tweede stop was jullie gewisseld hadden. Vond het wel leuk dat Dennis nog kon profiteren toen ik Alvin inhaalde die wel flink (zinloos) verdedigde.

Dennis

Senior Member
Voor komende race zijn Jarno en ik beide verhinderd. Als er iemand zin heeft om in te stappen voor de laatste race dan hoor ik het graag.

Jarninho

Senior Member
Giedo, heb jij al wat te doen dit weekend? Zo ja, hoe zit het met Marcus of Felippe? ;)

We zoeken dus iemand die aanstaande zaterdagavond met de BMW ongeveer een uurtje wil knallen over Road Atlanta. Zeer competitive en leuke races zijn het tot nu toe geweest en we willen als Team Digital Racing graag onze hoge stand in het kampioenschap consolideren. Dus, hulp is welkom!