Gathering of Tweakers | Serious iRacing with a Smile

JoepW

Senior Member
Morgenavond een 45 minuten race (met tankstop) met alle GT3's op Brands Hatch (full).
Hier alvast een voorproefje met de Mercedes AMG GT3.
[video=youtube;liIRIcMGaR8]https://www.youtube.com/watch?v=liIRIcMGaR8[/video]

JoepW

Senior Member
Lees ik het nou goed dat er een 24h van Le Mans komt met 9 auto's?
De Top 3 van elke klasse na 5 races in de GES verdient een plek in de finale race van de NES (24 uur van Le Mans).
Dus nee geen 9 auto's op Le Mans, maar 51 (niet 42, sorry Niel) van de NES en 9 van de GES = 60 :)

Last edited:

JoepW

Senior Member
Het volledige programma van de maandag en dinsdag van S2 2017 is gepubliceerd op de site (in de events) met rechtstreekse links naar een gedetailleerde post op het GoT forum per race.

Op maandag in S2 2017:

Publicatie op de site: KLIK
Directe link naar de planning: KLIK

En op dinsdag in S2 2017:

Publicatie op de site: KLIK
Directe link naar de planning: KLIK

Alle events in een overzicht: KLIK

[HR][/HR]
Reminder..... Er zijn nog ca. 10 plaatsen vrij op het grid voor de Seizoensfinale...

[HR][/HR]
Het programma van Monday Madness volgende week maandag is nog niet zeker, maar we gaan weer spannende dingen doen ;)

Jarninho

Senior Member
Tnx Joep, het was erg vermakelijk gisteren (en goed georganiseerd).

R1 met volle tank gekwalificeerd en stond op P23... Uiteindelijk P11 gefinished na een geduldig schaakspel waarin ik steeds iets verder naar voren kwam. R2 ondanks de 315,4 waarschuwingen dat nu de chicane wél gebruikt werd compleet vergeten te remmen :blushing:. Sorry voor degene(n) die ik daarmee van een leuke race beroofde. Met een wrak de pits bereikt en klaar om op te geven, maar er bleek een fast repair te zijn, dus ik kon weer verder. Doel was om niet gelapt te worden en uiteindelijk bleek ik de pace behoorlijk goed te hebben waardoor dat makkelijk lukte. Zelfs nog een kleine spin gehad die me 10s kostte. Stom van L1, anders had top 10 zeker gelukt.