Formule 1 nieuws en discussie thread [Deel 17]

Markie

Senior Member
Dan heeft Vettel toch nog zin om een paar jaar gewoon mee te rijden en niet voor het kampioenschap te gaan. Zie nl niemand anders die je er voor Perez in zou zetten, als RP zijnde.

Perez naar RBR zie ik niet gebeuren.

Russell misschien? Nu Williams overgenomen is zou het kunnen dat Mercedes hem daar weg wil hebben. Maar ik gok ook Vettel. Wel benieuwd wat die Finse gokker denkt,
Edit, of nog leuker: Gasly

Last edited:

Markie

Senior Member
Leuk idee, zou Russel wel in een RP willen zien, kan die vol in het middenvled vechten en kun je veel beter beoordelen of die een Mercedes stoeltje, tenminste de kans er op, verdiend.

Dezelfde reden dat Alonso terug komt en dat Raikkonen nog meedoet: Geld. Het was de enige mogelijkheid voor Seb om mee te kunnen blijven doen en jaarlijks nog enkele miljoenen bij te schrijven op z'n bankrekening. Geen enkele andere serie komt qua geld in de buurt van F1. Nascar een heel klein beetje, maar dat gaat 'm voor Vettel niet worden denk ik.

Denk je dat echt? Als het klopt dat Vettel ongeveer 20 miljoen per jaar ving bij Ferrari zou je toch denken dat hij genoeg heeft. Ik hoop dat het is dat hij nog lol er in heeft. En met de link naar Toto Wolf, die aandelen heeft, hoopt op een Mercedes stoeltje.

Last edited:

Markie

Senior Member
Ik zie Seb ook niet rijden voor het geld, zit prima op zijn boederij in Zwitserland met geld genoeg op zijn bankrekning.

Dus de passie voor het rijden moet groter zijn dan zijn drang om perse te willen winnen, wat tot niet al te lang geleden echt nog zo was.

Denk je dat echt? Als het klopt dat Vettel ongeveer 20 miljoen per jaar ving bij Ferrari zou je toch denken dat hij genoeg heeft. Ik hoop dat het is dat hij nog lol er in heeft. En met de link naar Toto Wolf, die aandelen heeft, hoopt op een Mercedes stoeltje.
Heeft iemand ooit genoeg? Je uitgavenpatroon past zich er ook op aan.
Natuurlijk heeft hij er ook lol in, maar als hij voor ongeveer hetzelfde geld vooraan in een andere serie zou kunnen rijden, zou hij dat onmiddellijk doen natuurlijk. Maar in DTM of endurance of FE vang je maar een schijntje van wat hij in F1 kan krijgen.
Rosberg is wat dat betreft echt wel een hele grote uitzondering. Die had enorm kunnen cashen, maar had z'n doel bereikt en vond het wel genoeg zo.

speed9

Senior Member
Heeft iemand ooit genoeg? Je uitgavenpatroon past zich er ook op aan.
Natuurlijk heeft hij er ook lol in, maar als hij voor ongeveer hetzelfde geld vooraan in een andere serie zou kunnen rijden, zou hij dat onmiddellijk doen natuurlijk. Maar in DTM of endurance of FE vang je maar een schijntje van wat hij in F1 kan krijgen.
Rosberg is wat dat betreft echt wel een hele grote uitzondering. Die had enorm kunnen cashen, maar had z'n doel bereikt en vond het wel genoeg zo.

Nog erger Rosberg had zoveel kansen om overal te rijden en zelfs als teambaas actief te zijn en hij stapt met zijn miljoenenbonus gewoon op.