Formule 1 nieuws en discussie thread [Deel 17]

Tjello

DigitalRacing.nl
Mercedes beweert dat het legaal is en de FIA er van weet. Kan me niet voorstellen dat er niet tegen geprotesteerd wordt
Zoals ik het begrepen heb zit het in het zinnetje suspension adjustment zit, ze veranderen een wielstand wat in mijn optiek een aanpassing aan het onderstel (suspension) is. Ik denk echter dat ze het stuurhuis verplaatsen met die beweging wat voor een andere hoek van de spoorstangen zorgt en dus de wielen rechter zet ipv dat ze wat uit elkaar staan. Je zou het zo kunnen zien dat je niet iets aan het onderstel verandert.
Zal wel bij de advocaten liggen, zo gaat dat tegenwoordig in f1.

Markie

Senior Member
Zandvoort asfalt klaar en weer open voor business. Hugenholtz heeft meer camber dan ik dacht, wel ok ipv al die off-camber bochten op veel moderne circuits.

Dus Ferrari krijgt het makkelijker dan Mclaren/Mercedes met de SpyGate of Renault met de Crashgate.... terwijl Renault een raceban kreeg voor de "brakebias automatic system".

Laat het teams dit maar voor de sporttribunaal komen, ben benieuwd hoe men valsspelers niet kunnen bestraffen met RESULTAATbestraffingen....

Peter

Senior Member
Beste quote van Drive to survive zojuist gehoord in de laatste aflevering, natuurlijk op naam van Raikkonen, die verder helemaal niet in het seizoen zit, wanneer het gaat over volgend seizoen.

“Het is meer een hobby voor mij, dus ik hoef het niet te doen als ik niet wil”

Was weer vermakelijk om te kijken, blijf mooi om zo een kijkje achter de (politieke) schermen van de sport te krijgen. Ik hoop een beetje dat het een jaarlijks terugkerend dingetje gaat worden.

De kans dat Zandvoort doorgaat lijkt mij heel klein, F1 gaat na de farce van gisteren nu zeker niet riskeren te vroeg herop te starten en weer zo'n late cancelatie te krijgen. Monaco of Baku lijken mij nog realistisch op dit moment.

Markie

Senior Member
Denk dat, mocht het voor de zomer beter worden, Zandvoort wel een slot in het Europese gedeelte krijgt, ergens in de f1 zomerpause die ze zeker gaan schrappen.

Tazz

Senior Member
Logistiek gewijs, is het beste in de week vlak voor België :)
Dan krijg je een triple-header Zandvoort-Francorchamps-Monza
voor de toeschouwers mss minder. Maar ja, zou wel leuk zijn zo :)

om het qua logistiek mss wat meer werkbaar te maken zouden ze voor de rest van seizoen trouwens alsnog 2 daagse race weekends erdoor willen duwen