Formule 1 nieuws en discussie thread [Deel 17]

F1 is volgens mij ook helemaal geen plek. Heeft niet genoeg geld voor William's ( daar schijnt Latifi getekend te hebben.) Alfa vist in de Ferrari opleiding en Haas wil een ervaren coureur
Meer plek is er volgens mij niet?

Dan is het slim met Mercedes verbonden te worden, zeker aangezien je er zeker van kunt zijn dat f1 ook niet eeuwig meer met benzine motoren gaat rijden

Snap die ook niet, 1 a 2 goede races per jaar is niet genoeg.

Robert Kubica heeft net bekend gemaakt dat hij vertrekt bij Williams na dit seizoen. Volgens mij de minst verrassende mededeling van het jaar

Niels Tieman

DigitalRacing.nl
Staff member
Het is verbazingwekkend dat Grosjean wederom een jaar in de Haas mag aantreden. Door de rijderskeuze blijft het ook een team met weinig uitstraling, jammer genoeg. Ik vraag me ook oprecht af of Haas F1 wel blijft bestaan en met welk doel.

Hulkenberg naar Wiliams? Misschien kunnen ze zijn kennis en kunde wel gebruiken naast Russell. Ik hoop dat hij nog (minimaal) een jaar in de Formule 1 blijft. Of was Latifi al zeker?

Markie

Senior Member
Latifi moet genoeg presteren in de F2 om zijn licentie punten binnen te halen. Hij staat momenteell aan de goede kant en vermoeden is dat als dat zo blijft hij de kans krijgt (pappa"s geldbuidel).

Tjello

DigitalRacing.nl
Volgens mij heeft niemand een contract voor het stoeltje naast Max volgend seizoen. Ik denk dat als Albon het goed doet (lees goede punten pakken tov Ferrari) hij gewoon in die wagen zit volgend jaar. Wellicht wel een Japanner in een Toro Rosso omdat Honda dat graag wil.

Ik denk dat Hulk naar Williams gaat nu Kubica heeft aangekondigd te vertrekken.

Latifi schijnt daar voorrang te hebben, die brengt geld mee, Hulk niet

Autosport.com vind dat hij Giovanazzi bij Alfa moet vervangen, dan heeft Ferrari iemand klaar als Vettel zou vertrekken.