Formule 1 nieuws en discussie thread [Deel 17]

Markie

Senior Member
Duitse f1 podcast hadden aantal weken geleden lang interview met Seidl en die had twee dingen die hij direct wilde bij zijn aanstelling.

- nieuwe windtunnel, ondertussen gefinancierd door de aandeelhouders.
- afstand nemen van Alonso, iets wat Zak Brown niet echt wilde en nu gaan ze door met Sainz en Lando.

lijkt mij duidelijk wie daar nu de "operatieve baas" is ;)

Duitse f1 podcast hadden aantal weken geleden lang interview met Seidl en die had twee dingen die hij direct wilde bij zijn aanstelling.

- nieuwe windtunnel, ondertussen gefinancierd door de aandeelhouders.
- afstand nemen van Alonso, iets wat Zak Brown niet echt wilde en nu gaan ze door met Sainz en Lando.

lijkt mij duidelijk wie daar nu de "operatieve baas" is ;)
Daardoor stopt het McLaren met Alonso IndyCar team optie lijkt mij ook..?

Hoe hun blikjes verkocht is precies hetzelfde hoe Nederlandse zangers in de top 40 staan.

Je laat andere bedrijven x aantal blikjes kopen, om de omzet / vermogen te verhogen waardoor je een grotere leningen kan krijgen en dus meer kan investeren.

Helaas verloren ze een rechtzaak en dus naamschade en met tegenvallende Haas verkochten ze ook niet veel.

We zeiden het allemaal...

Zo, dat is geen beste ontwikkeling voor Haas. Hopelijk kiezen ze voor een andere kleurstelling door het verdwijnen van Rich Energy.
Journalist Joe Saward twitterde dat er een bankgarantie is voor Haas, zodat ze toch h7n geld krijgen. Alleen vraag ik mij af of dat alleen geldt bij niet kunnen betalen. Dit is niet willen betalen.

Tjello

DigitalRacing.nl
Journalist Joe Saward twitterde dat er een bankgarantie is voor Haas, zodat ze toch h7n geld krijgen. Alleen vraag ik mij af of dat alleen geldt bij niet kunnen betalen. Dit is niet willen betalen.
Het lijkt me toch dat je zo'n contract voor een bepaalde tijd aan gaat. Ik kan me ook niet voorstellen dat er een performance clausule bij een sponsorconract hoort. Ik denk dat ook dit weer een rechtzaak gaat worden.

Quelle surprise... Dat hele bedrijf is natuurlijk een complete scam om op een of andere manier geld wit te wassen. Het was niet de vraag of, maar wanneer het in tranen zou eindigen.

Mij lijkt het meer een probleem binnen in het bedrijf, waar meerdere Rich Energy BV's bestaan en dus een ervan hun support heeft opgezegt bij HaasF1.

Ik hoop persoonlijk dat het gehele sponsoring gewoon verdwijnt i.v.m. reputatieschade en wanprestaties.

Markie

Senior Member
Laatste nieuws, Jalopnik heeft de volgende reactie gehad van Corey toen zij navraag deden.

UPDATE 2:26 pm EST: William Storey, Rich Energy’s CEO, responded to an email we sent asking if he could clarify what was going on. We’ll just let his response speak for itself:

I am the CEO and founder of Rich Energy and control the board of directors and all assets.
I also control more than 51% of the shares
There has been an attempted coup of my position by a handful of shareholders who have a cosy relationship with Red Bull and Whyte bikes.
These shareholders led by Neville Weston and Charlie Simpson have failed in their efforts.

All key stakeholders support the current strategy of the UK’s premium energy drink Rich Energy
dus wordt vervolgd ;)