FIA Formula E Championship 2018/2019

Het probleem is dat dit soort 'stop&go' circuits nog nodig zijn om de accu's op te laden. Een circuit als Spa vergt bijvoorbeeld veel te veel energie en biedt amper diepe remzones om te regenereren.

Het zal er vast van komen, maar het is nu nog even te vroeg denk ik. Wellicht zijn Mickey Mouse baantjes als Valencia of de Hungaroring nog een tussenoplossing?

speed9

Senior Member
Niet de eerste keer dat W. zijn hoofd verliest en faultydriving, hij had #2 kunnen worden, maar toch even klemmen en niet stoppen na de chicane.

Was best spannend!

Knight

Senior Member
Pole voor Stoffel, blij dat er weer eens goed nieuws is voor hem.
Helaas ging het in de race iets minder goed met Vandoorne.
Ik vond het weer een vermakelijke race. Er gebeurde weer genoeg en een mooi gevecht voor P1, dat met een touche eindigt. Terecht dat Bird daar uiteindelijk een penalty voor heeft gekregen. Dat brengt de stand in het kampioenschap allemaal erg dicht bij elkaar.

De regie valt me af en toe toch wel tegen, dat was me eerder ook al opgevallen. Natuurlijk was het spannend voor P1, maar een aantal inhaal acties daarachter werden ook in de replay niet uitgezonden. Afgezien daarvan is het een leuke serie.

Jarninho

Senior Member
Even vanuit de andere thread:
Frijns heeft gewonnen, knap.

Maar FE ziet er zo onprofessioneel uit, zoveel crashes, alsof het een free server is.
Erg knap, vooral ook de manier waarop. Foutloos tijdens droog en nat.

Ben het overigens niet met je eens dat het er onprofessioneel uitziet. Het is anders dan bv F1, met die kleine baantjes. Het leuke vind ik dat het enorm moeilijk, maar niet compleet onmogelijk is om in te halen. Je moet er dus flink voor werken. Ik vond het zeer vermakelijk en interessant.