[F1] Monaco GP (2021)

Markie

Senior Member
Perez naar vier. Dit is wat Hamilton had willen doen. Die is terecht boos op het team en dat was hij na gisteren al.

Zeldzame tactische fout bij Mercedes.
Als Lewis niet pit, blijft de rest ook buiten.

Denk dat de wear bij Valteri er voor gezorgt heeft dat ze met Lewis niet lang durften? Maar blijft een rare gok, want je weet dat de rest reageerd.

Max paced zich gewoon, geen reden vor risico's

denk ik ook, houdt het gat op 3 seconden.

Ricciardo op 1 ronde gezet door Norris. Dan klopt er iets niet. of geen gevoel met de wagen, of een probleem met de wagen.

Markie

Senior Member
denk ik ook, houdt het gat op 3 seconden.

Ricciardo op 1 ronde gezet door Norris. Dan klopt er iets niet. of geen gevoel met de wagen, of een probleem met de wagen.
niet 100% vertrouwen, Monaco en DannyRic is niet iemand die daar om heen rijdt, dan verkeer en vast zitten en je bent zo de bok.

Dat gezegd hebbende, hij en ook Alonso moeten langzaam wel aan de bak

but it hurts

Markie

Senior Member

Heerlijk podium (y)

Max na de Do. top, race compleet gecontroleerd en nu voorbij Lewis en voor het eerst top in WK stand en Sergio die doet wat die moet doen op de Zon (q moet beter) en RBR lijdt ook in het kampioenschap

Carlos rond goed weekend af van Ferrari, nu Charles het niet kon doen door eiegen fout

Lando super weekend en zet goede vorm door :cool:

Mercedes die in Barcelona no het super team op elk onderdeel waren, vallen hier mega door de mand met Vlateri die het nog het beste deed

Seb laat zien dat die het nog kan en auch voor DannyRic en Fernando :censored:

Highlight of the race Seb vs Gasly after pit: https://streamable.com/nil5fd

gives you wins

Last edited:

Jarninho

Senior Member
USA 2012 denk ik. Is wel ff terug ja.

Ben ik de enige die het toch wel spannend vond? Niet qua inhalen ofzo, maar meer van hou ‘m uit de muur en en ga niet stuk enzo. ‘t Is allemaal toch nog de 1e keer enzo. Met Lewis op kop geloof ik het allemaal wel na zoveel jaar.

USA 2012 denk ik. Is wel ff terug ja.

Ben ik de enige die het toch wel spannend vond? Niet qua inhalen ofzo, maar meer van hou ‘m uit de muur en en ga niet stuk enzo. ‘t Is allemaal toch nog de 1e keer enzo. Met Lewis op kop geloof ik het allemaal wel na zoveel jaar.
Dit inderdaad. De gunfactor is heel hoog voor de jongens die het nu goed deden en dat maakt het spannend.

Lang geleden zeker dat een RedBull, een Ferrari en Mclaren samen op het podium stonden?
Laatste keer die ik snel kon vinden, Monaco 2011, Vettel, Alonso, Button.

En nee vond het niet spannend. Met Leclerc was het misschien nog wel wat geweest. Niet crashen is al een paar jaar het enige dat Monaco spannend houdt. Tenzij ik me vergis is er na de eerste ronde geen enkele inhaalactie geweest. Max had geen enkele concurrentie. Het hoort er bij. En het is wat Monaco ook Monaco maakt.