[F1] Grand Prix van Qatar (2021)

Markie

Senior Member
Maakt ook niet uit wat er gebeurd, toch weer een 1 -2 en denk niet dat het op een punt beslist wordt, tenzij een crash en 2x dnf.

Top voor Fernando, agressief bij de start en dan top race.

Drama race voor AT en McLaren

Nu benieuwd of Pirelli fout zat (banden druk) of dat ze open werden gesneden door de curbs.

mijn grote angst is dat het op een positieve Corona test beslist wordt. Dat zou zuur zijn.

geen van de 2 kan zich een technisch probleem veroorloven

Volgende race eerste matchpoint voor verstappen denk ik, als hij 19 punten meer weet te scoren is hij kampioen.
edit: 18 dus. Als lewis niet wint verliest hij bij een gelijkspel op minder overwinningen

Last edited:
even afgezien van the usual suspects is dit een raar seizoen. Mclaren lijkt de weg een beetje kwijt terwijl ze begin van het seizoen heel sterk waren. Williams lijkt na een sterke periode ook de weg kwijt. Ricciardio die het compleet aflegt tegen Norris, op de ene race na in monza waar hij wint. Sainz die gelijk gaat met Leclerc, had ik zeker niet verwacht. Alpine die jojoot met vorm.

Markie

Senior Member
Denk ook dat het McLaren niet echt de resultaten pakte waar ze daarvoor wel in posities waren met was pech hier en daar (Sochi, Mexico start, Lando in Brazilie en nu weer Qatar).

DannyRic is inderdaad echt de teleurstelling van het seizoen, heeft een winter en restart nodig