[F1] Grand Prix van Nederland (2021)

En Verstappen moet zich bij de stewards melden ivm het inhalen van stroll tijdens de rode vlag. Is volgens mij zo net aan dat ik er niet van uit ga dat er een straf volgt

Markie

Senior Member
Heerlijke tow in S3 gaf Max nog 2 tiende extra, maar was ook sneller in de eerste 2. Gevoel dat Mercedes nog steeds veel laat liggen in T2/T3 op Max, dus zal wel weer mega close zijn in kwalie.

Middenveld nu toch een flink gat naat de top, wat zich al een beetje aantoonde in de longrun pace. Verwacht niet dat het zo groot gaat zijn, maar het is wel weer mega close vanaf Sergio.

rondje Max: https://streamable.com/zgfa0a

Last edited:

Markie

Senior Member
George die net te hard pusht en eraf gaat, rode vlag en dan rijdt die net weer weg, had niet gehoeven.

Genoeg tijd voor nog een run over

Markie

Senior Member
Dat ene rondje dat Lewis miste in q2 kan wel eens net de doorslag hebben gegeven, 0.038

Olaf weer eens blind, Lewis dik paars s3

Hoor net dat Max zijn DRS niet goed werkte, laatste rondje en hem tijd kostte, gelukkg net genoeg

En Pierre laat weer zien dat hij in mijn ogen het meeste recht heeft op dat 2e stoeltje

Last edited:

Markie

Senior Member
Blijkbaar geen drs voor max.
alleen uitkomen laatste bocht, maar zijn eerste rondje was precies net zo snel als de 2e van Lewis, dus zo wie zo pole ;)

mini sectoren, kunt wel zien waarom RBR vragen heeeft over de engine’s inlet plenum temperaturen, waar ze denken dat die acceleratie vandaan komt.

Last edited: