[F1] Grand Prix van Monaco 2014

Volgens mij had hij geen problemen hoor. Hij zocht gewoon de boot met de goede whiskey waar hij een paar jaar geleden af gekukeld was.
[video=youtube;rBMRsY_UI4E]https://www.youtube.com/watch?v=rBMRsY_UI4E[/video]

Markie

Senior Member
Dat zag er toch wat raar uit, sneaky Nico :innocent:

Denk dat die gewoon te hard aan het pushen was, om zijn verloren tijd van sector 1 goed te maken, maar het zal wel een aardige sociale media discussie los maken ;)

Last edited:
man man man , wat is Lewis toch een dramaqueen. Dat gedrag in de PC was lachwekkend

twijfelgeval voor Rosberg, maar ik had niet verwacht dat daar geel zou zijn met hem in de uitloopzone.

Markie

Senior Member
man man man , wat is Lewis toch een dramaqueen. Dat gedrag in de PC was lachwekkend

twijfelgeval voor Rosberg, maar ik had niet verwacht dat daar geel zou zijn met hem in de uitloopzone.
Wagen in de uitloop zone is altijd geel.

De manier waarop Nico zijn stuur bewoog was gewoon heel raar en er zijn weinig andere teams/mensen in de pitstraat die het niet "vreemd" (opzettelijk) vonden, maar die hebben er natuurlijk wel belang bij om een beetje te stoken.

De telemetry data bij Mercedes (intern) zal wel duidelijkheid geven, of wij die ooit te zien gaan krijgen ?

[edit]Rosberg naar de stewards, misschien krijgen wij die data toch te zien.

Last edited:
Ik heb de kwalie gemist, maar je kan toch een pole lap rijden onder geel. Hakinnen deed het oiit, dus Lewis moet niet janken.
had lewis zijn handje omhoog moeten steken ter kennisgeving, en monaco met blinde bochten is toch wel wat anders, dan ga je echt wel van je gas af als ze staan te zwaaien :p

niet dat ik denk dat hij het expres gedaan heeft trouwens, integendeel

Dit is leuker om te zien dan de rijdende auto's zelf :thumbup:
Ant is echt goed hoor, heb er in Le Mans ook bijgestaan dat hij filmpjes voor Autosport aan het opnemen was. Hij kan echt op een leuke manier vertellen, en met Herbert erbij natuurlijk ook erg veel humor!

Hmm, zie de beelden nu pas voor het eerst. Ik ben net niet in beeld. Mijn vader staat in het begin in de pitstraat meteen vol in beeld en later loopt een vriend van me ook nog door beeld :lol:
[video=youtube;CtYC4kNe6kM]https://www.youtube.com/watch?v=CtYC4kNe6kM[/video]

had lewis zijn handje omhoog moeten steken ter kennisgeving, en monaco met blinde bochten is toch wel wat anders, dan ga je echt wel van je gas af als ze staan te zwaaien :p
niet dat ik denk dat hij het expres gedaan heeft trouwens, integendeel
Ik heb het nog allemaal niet gezien, als het een blinde bocht is is het inderdaad moeilijk om met je hand te zwaaien. Maar langs de andere kant, Lewis wilt altijd maar de mensen doen geloven dat hij zoals Ayrton is (nu weer blijkbaar); wel, dan moet je in Monaco leren reden met je hand de helft van de tijd van het stuur.:cool:

Ik heb al even gezocht, maar geen bewegende beelden gevonden, iemand een linkje?