[F1] Grand Prix van Hongarije (2021)

Vorige race werd er nogal gelobbyd tegen het repareren van wagens tijdens code rood. Denk dat de Max fans daar vandaag anders over denken :LOL:

Markie

Senior Member
repareren onder rood, als jij de rode vlag heb veroorzaakt, of eerdere schade waarvoor je een penalty hebt veroorzaakt niet doen. Ik zie niet waarom dat nu anders zou zijn, omdat Max etc.

En zoals ik al zag aankomen,Max 2 punten :whistle: Maar het is echt Lewis zijn jaar wat geluk aangaat, nu weer een Mercedes motor die de fuel levels verkeerd aangeeft :unsure:

Bramzel

Active member
Wat een wedstrijd. Heel jammer voor Verstappen dat hij na Baku en Silverstone wéér buiten zijn schuld zoveel punten misloopt. Maar de rest van de race maakte wel erg veel goed zeg. De winst van Ocon, de punten voor Williams, het fantastische gevecht tussen Alonso en Hamilton. Ik heb er van genoten!

De diskwalificatie van Vettel is erg jammer, maar ook een domme fout van het team. Die weten hoeveel benzine er in de tank zit, dus dan moet je het niet zo nauw laten uitkomen. Had dat ding gewoon na de finish geparkeerd net als Latifi dan had je dit probleem niet gehad...

Ik word wel doodmoe van die hele lichting nieuwe 'fans' op (a)social media zeg, die elke gelegenheid gebruiken om over Hamilton en de corrupte FIA te zeiken. Dat gaat echt nergens over, laat dat domme volk lekker voetbal blijven kijken met hun IQ-loze gewauwel... Hamilton-Verstappen is geen Ajax-Feyenoord, je hoeft de een niet te haten als je fan bent van de ander...

Tjello

Active member
Het helpt natuurlijk ook niet als Horner begint te huilen over of Mercedes de rekening van de schade gaat betalen. Dat het een probleem wordt ivm de budget cap snap ik maar benoem het dan ook zo.

Roy Visser

Senior Member
Ik word wel doodmoe van die hele lichting nieuwe 'fans' op (a)social media zeg, die elke gelegenheid gebruiken om over Hamilton en de corrupte FIA te zeiken. Dat gaat echt nergens over, laat dat domme volk lekker voetbal blijven kijken met hun IQ-loze gewauwel... Hamilton-Verstappen is geen Ajax-Feyenoord, je hoeft de een niet te haten als je fan bent van de ander...
Zo erg dit inderdaad.

Aston Martin heeft protest ingediend tegen de diskwalificatie, en omwille van de zomerbreak hebben ze ermee ingestemd dat de wagen van Vettel in beslag is genomen door de FIA en gisteravond via vrachtwagen naar Frankrijk gebracht werd.

Aston Martin beweert dat er nog genoeg brandstof in de wagen moet zitten, maar door een defecte pomp ze de brandstof er niet uit kunnen halen.
Volgens de regels mag er niks gedemonteerd worden aan de wagens om brandstof eruit te krijgen, maar een andere regel zegt wel dat defecte onderdelen vervangen mogen worden om door de scrutineering te raken. Daar gokt Aston op dat ze die pomp mogen vervangen en daaruit zou dan blijken dat er nog 1.44L brandstof in de wagen zit.

Last edited: