[F1] Grand Prix van Hongarije 2020

Niels Tieman

DigitalRacing.nl
Staff member
Red Bull geeft, enkele dagen na de GP, aan dat ze de problemen hebben gevonden in de bolide. Ik mag het hopen, zodat we nog een gevecht krijgen vooraan. Maar ik heb het idee dat het grote woorden zijn. De race in Silverstone gaat duidelijkheid brengen. Toch vrees ik dat "Get in there, Lewis!" een van de laatste woorden van de GP gaan zijn. ;)

Red Bull geeft, enkele dagen na de GP, aan dat ze de problemen hebben gevonden in de bolide. Ik mag het hopen, zodat we nog een gevecht krijgen vooraan. Maar ik heb het idee dat het grote woorden zijn. De race in Silverstone gaat duidelijkheid brengen. Toch vrees ik dat "Get in there, Lewis!" een van de laatste woorden van de GP gaan zijn. ;)
De coureurs?

Niet zo gek, Gasly werd na vergelijkbare prestaties ook gedumpt. Albon zit er een jaar en verbetert TOV Max niets. Alleen ik zou niet weten wie hem zou moeten vervangen. Kuch Russell

Niels Tieman

DigitalRacing.nl
Staff member
Russell staat op de nominatie voor Mercedes. Hij had een drie jarige deal getekend bij Williams en Claire wilde hem onder geen beding laten gaan. Vettel zou een stunt zijn. Je weet in elk geval dat je iemand met een bepaalde mate van attitude binnen haalt en een geschiedenis. Of hij ook in staat is om Max verder te pushen, dat durf ik niet te zeggen.

Het is sowieso een lastige kwestie. Vind maar eens een coureur die snel genoeg is om Max tegen het plafond te werken en tegelijk accepteert dat hij (hoogstwaarschijnlijk) de tweede viool gaat spelen.

Gezien de financiële situatie bij Williams zou een bak geld helpen. Maar Mercedes geloof ik ook niet dat die hem laten gaan. Baal dat Mercedes zo conservatief is dat ze maar vasthouden aan mindere coureurs als teamgenoot van Hamilton IPV een topper daar neer zetten, of een jong talent.

Red Bull heeft niemand in de buurt van max in hun rijders group maar gaan helaas daar ook niet buiten kijken. Gok dan op hulkenberg of Perez als Vettel naar Aston gaat

speed9

Senior Member
Niet zo gek, Gasly werd na vergelijkbare prestaties ook gedumpt. Albon zit er een jaar en verbetert TOV Max niets. Alleen ik zou niet weten wie hem zou moeten vervangen. Kuch Russell
Vergeet Kyvat niet, de grootste bekkentrekker na zoveel degradaties/ontslagen nu gewoon alweer een tijdje rondrijdt bij AlphaTauri en je hoort er bijna niks negatiefs meer over en over Gasly ook niet.

Het grootste probleem is dat Max een hondenhok als auto heeft en Albon een kattenmand.....