[F1] Grand Prix van Hongarije 2019

Markie

Senior Member

laatste minuten Q: https://streamable.com/cwham

Max radio: https://streamable.com/jor5t

Was heerlijke sessie, dacht even na S1/S2 dat Bottas de party zou verpesten, maar net niet. Leclerc net voor Vettel....Ghostly :sleep:

En Lando hele weekend snelst en in de laatste run komt Carlos er bijna aan maar toch Lando met weer een mega rondje, had ik niet verwacht voor McLaren.

En Toto, dump Ocon maar, hou Bottas nog een jaar en regel een beter stoeltje voor George, wat een Q sessie (y)

Volledige sessie:

Last edited:

Peter

Senior Member
Russel mooi op P16 en ik zat ook echt te hopen dat hij Q2 zou halen, maar als je eerlijk kijkt staan er 3 achter hem doordat ze gehinderd warden om een snelle ronde te rijden. Stroll door Gio en Ricciardo e nPerez zaten elkaar lekker dwars. Maar wel heel dicht op de auto's voor hem qua tijd, erg goede lap van hem. Toch ook wel het idee dat de Williams iets beter wordt.

Russel mooi op P16 en ik zat ook echt te hopen dat hij Q2 zou halen, maar als je eerlijk kijkt staan er 3 achter hem doordat ze gehinderd warden om een snelle ronde te rijden. Stroll door Gio en Ricciardo e nPerez zaten elkaar lekker dwars. Maar wel heel dicht op de auto's voor hem qua tijd, erg goede lap van hem. Toch ook wel het idee dat de Williams iets beter wordt.
de humor van het geval is natuurlijk dat Pa Stroll Force India gekocht heeft omdat Williams te langzaam is en zijn zoon beter verdiende. En een jaar later kwalificeert Russell zich voor bij de force Indias of hoe ze nu ook heten :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

Knight

Senior Member
Leuk om te zien. Mooi dat het ook zo verdeeld is over de verschillende teams en rijders. Het zit echt lekker dicht bij elkaar nu in de kwalificatie. Ik ben benieuwd naar de verhoudingen in de race.

Markie

Senior Member
Mijn voorspelling: crash max en Bottas in bocht 1. Hamilton wint met gemak. Want zo een jaar heeft Lewis
Zou me niets verbazen als ze niet allemaal heel door de eerste 3 bochten komen, omdat Mercedes in de 2e fase van de start iets beter is dan RBR en Ferrari weer iets beter dan de Mercedes.

Mocht er dan toch schade zijn dan maar Charles voorvleugel in Lewis zijn achterband ;)

Waarom denken ze P6 voor Bottas aan het einde van de race als Gasly nu 9e ligt. Dwz, P5 is misschien ook wel haalbaar.

Hamilton kan Verstappen voorlopig goed volgen. Nu zelfs binnen 2 sec.