[F1] Grand Prix van Groot-Brittannië 2020

Niels Tieman

DigitalRacing.nl
Staff member
Als je naar de vertraagde replay kijkt dan is de rechterachterband al scheef voordat hij de muur raakt. Dus ik denk dat hij een lekke band had óf dat hij hem kapot heeft gesneden op de curb.

Markie

Senior Member
Als je naar de vertraagde replay kijkt dan is de rechterachterband al scheef voordat hij de muur raakt. Dus ik denk dat hij een lekke band had óf dat hij hem kapot heeft gesneden op de curb.
Dacht ik eerst ook maar als je zijn onboard bekijkt lijkt die op de curb te zitten voordat reactie komt, of misschien is dat wel omat hij iets "vertraagt" reageert met de correctie.

Norris met een beetje onbedoeld teamwork voorbij aan Ricciardo.
Was mooi om te zien hoe de auto in clean air steds een klein voordeel had en dat een aantal maal heen en weer ging.

Lekker die 3 levels in F1, merc --> Max --> rest

Markie

Senior Member
Grosjean beweegt genoeg (ruimte) maar te laat, alhoewel als je terug kijkt naaar charles en max vorig jaar dat was nog een graadje meer, maar 2x meer talent en dus reacties ook.

En inderdaad binnenkant rode kerb bij Danill

zo mooi dit,Mol die blaat over dat Grosjean naar Hard gaat ipv Soft. En bedenkt zich niet dat Grosjean waarschijnlijk helemaal geen nieuwe softs heeft.
Even later heel verhaal dat Max wel kan stoppen maar geen nieuwe roods heeft. 1+1 :rolleyes: