[F1] Grand Prix van Frankrijk 2019

Hm, Ricciardo zit bij zowel inhalen Lando als Kimi naast de baan. Bij Grosjean ook al, heeft ie toch geluk mee gehad dat dat wordt toegelaten.

Was toch wel een stuk beter geweest als er nog gras langs de baan had gelegen.

Last edited:
Patricio O'Ward als vers RB member, en waarom niet Nick de Vries (ivm sterk gp2 sezoen) of Beitske Visser ex RB junior en een dame dus een licentie zal wel lukken....

Niels Tieman

DigitalRacing.nl
Staff member
Het was geen enerverende race. De baan is qua layout interessant om te racen, maar als toeschouwer is het verschrikkelijk om te zien.
Ik ben het eens met @Darthwillie . Gasly leek een kleine opleving te beleven om vervolgens weer terug te zakken qua niveau. De alternatieven zijn schaars. Kyvat zou een logische maar ook verrassende keuze zijn. Albon doet het ook niet slecht voor zijn eerste jaar. Los van de keuzes vraag ik me af of je naast Verstappen wil zitten. Hij is snel, hij zit daar al een langere tijd en Red Bull weet dat ze hem tevreden moeten houden..

Was geen beste race of seizoen, enige positieve is dat McLaren op de weg terug lijkt we met Norris en Russel wel twee beloftes voor de toekomst er bij lijken te hebben