[F1] Grand Prix van Brazilië (2021)

Peter

Senior Member
Poeh, je gaat met nog 14 punten voorsprong de laatste 3 races in dus met 1 overwinning zou je er kunnen zijn maar met de snelheid die Hamilton vandaag uit die Mercedes weet te persen heb ik er een slecht gevoel bij. Mercedes kon met deze motorwissel wel eens de titel hebben binnengehaald. Het wordt nog een heel spannend einde.

Peter

Senior Member
Kunnen ze bij Max niet ook een nieuwe ICE zetten voor de laatste 3 of 2 races? 5 plaatsen gridstraf rij je blijkbaar heel makkelijk dicht

Markie

Senior Member
Kunnen ze bij Max niet ook een nieuwe ICE zetten voor de laatste 3 of 2 races? 5 plaatsen gridstraf rij je blijkbaar heel makkelijk dicht
Heeft geen zin voor de Honda PU, want ze verliezen nog geen tiende aan performance over de levenstijd van de PU.

Mercedes heeft dit jaar voor het eerst een enorme drop-off in prestatie na een aantal races en vandaar dat dit voor hun wel zin heeft.

Jarninho

Senior Member
Beetje jammer ook wel van Merc. Aan Silverstone hielden de meesten denk ik wel een vrij bittere nasmaak over omdat degene die werd aangewezen als grootste veroorzaker weg kwam met het best denkbare resultaat. Dat voelde enorm onrechtvaardig. Maar in Sao Paulo heeft Hamilton gewonnen. Ik vind dat Mercedes zich een slechte winnaar toont door nu alsnog een straf voor Max te willen.

Verstappen is weer echt Verstappen, maar ik denk dat hij daarmee zich misschien toch wel in zijn voet schiet.

Hij zegt namelijk overal in de media dat hij het een faire actie vond en dat hij het zo weer zou doen, daarmee dus ook toegevend dat hij bewust niet instuurde en dat hij zelf en daarmee ook Hamilton bewust de baan af stuurde.

Zoals Leclerc nu ook zegt: als dit niet bestraft wordt, pas ik mijn rijstijl aan. M.a.w., gaan we meer van dit soort acties zien.

Markie

Senior Member
Leclerc zeurt altijd, wordt er een beetje moe van, als je het vergelijkt met zijn "agressie/ op de limiet" op de baan, in de pers de ideale schoon jonge acts.

Maar geen verandering zoals verwacht. (rest doc komt ;))

Last edited: