[F1] Grand Prix van België (2021)

Markie

Senior Member
Ik hoop dus niet dat ze 2 ronden safety car doen en dan afvlaggen om maar punten te geven. Dan liever geen punten
was volgens mij complete Ziggo nosense, waarom zouden ze dat doen. De vraag van RBR was over Sergio en waar die kon aansluiten, hoe ze dan weer bij, we gaan zo wie zo 2 rondjes rijden is mij een vraagteken

Lijkt er op dat ze de klok hebben gestopt, force majeur regel, (int autosport regel) met nog 1 uur te gaan, dus mocht het droog worden dan gaan we een uur racen? Vraag voor mij is dn waarom stop je hem niet eerder :geek:

was volgens mij complete Ziggo nosense, waarom zouden ze dat doen. De vraag van RBR was over Sergio and waar die kon aansluiten, hoe ze dan weer bij, we gaan zo wie zo 2 rondjes rijden is mij een vraagteken

Lijkt er op dat ze de klok hebben gestopt, force majeur regel, met nog 1 uur te gaan, dus mocht het droog worden dan gaan we een uur racen?
Is geen Ziggo nonsense. Een team vroeg het aan de FIA en die kwamen met het antwoord dat als er achter de SC wordt gestart en er dan 2 ronden gereden zouden worden, dat dan (al) halve punten worden uitgedeeld als de race dan wordt afgevlagd. Het kan toch zijn dat ze denken.. we starten hem en dan na een paar ronden inzien dat het hem niet gaat worden.

Markie

Senior Member
Is geen Ziggo nonsense. Een team vroeg het aan de FIA en die kwamen met het antwoord dat als er achter de SC wordt gestart en er dan 2 ronden gereden zouden worden, dat dan (al) halve punten worden uitgedeeld als de race dan wordt afgevlagd. Het kan toch zijn dat ze denken.. we starten hem en dan na een paar ronden inzien dat het hem niet gaat worden.
Dat snap ik, maar Ziggo bracht het als of ze dat zo wie zo gingen doen, om zo wie zo een uitslag te krijgen. (niet afgelasten)

Dat laatste is niet het geval, de kans dat ze denken kan en dan toch niet en dan punten, tuurlijk.