[F1] Grand Prix van Bahrein - 2021

Markie

Senior Member
Top race, hopelijk hele seizoen zo, zonder isssues uiteraard

LANDO best of the rest, Perez hersteld van gisteren maar moet er dichter op gaan zitten in Q

Over de hele grid gevechten, top start (y)

Markie

Senior Member
Mega van Hamilton, gewonnen met bepaald niet de beste auto.
Als het zo blijft wordt dit een leuk seizoen
Geloof niet dat er vandaag veel tussen die wagens zat. RBR won, zoals iedere sessie in S2, maar verloor vandaag ineens veel in S1, vergeleken met de rest van het weekend.

Volledige uitslag

En ben het eens met Rob, al hoewel de race stewards er een puinhoop van maakten door het niet de hele race te handhaven.

Eindelijk.... Dit lijkt een seizoen te gaan worden dat écht de moeite waard is om te kijken! Het is een flinke tijd geleden dat ik een F1 race van begin tot eind spannend vond, gisteren was dit toch echt zo, heel gaaf! Bring on Imola!!

Markie

Senior Member
Denk dat die pre season test weinig uitmaakt, het is meer dat dit een rear limited circuit is en de meeste zijn front limited, dus of de volgorde daar ook zo blijft zullen we snel zien.

Wat echter wel voor het eerst in jaren het geval was, was dat Mercedes in geen enkel type corner, richtings wisseling of vermogen een groot voordeel had op de RBR16B en daarom denk ik dat het spannend gaat blijven (tenzij een van beide in de updates iets mega's meebrengt).

Jarninho

Senior Member
Vergeet ook niet dat Verstappen vanaf de 1e ronde klaagde over z’n dif. Ik zat de race op z’n onboard mee te kijken en na de 1e stop vloog hij er bijna net zoals Mazepin vanaf waarna hij er gelijk weer over begon. Dit, samen met het steeds wijd gaan van Hamilton in t4 kan hem best wel eens de race hebben gekost.