[F1] Grand Prix van Azerbeidzjan (2021)

Ik moet mijn opinie over de herstart blijkbaar herzien.

Mooie overwinning van Perez en ook schitterende tweede plek van Vettel. En Gasly weer een keer op het podium. Mooi hoor.

Markie

Senior Member
ongelooflijk, als je iemand moet kiezen voor zo'n situatie dan is het Lewis en dan dit.

Los van Pirelli wel weer top race, met heerlijk podium.

Seb redemption
Piere goed weekend top resultaat
Lando slechte week en race maar wel weeer 5e
Alonso en Yuki ook ok

Markie

Senior Member
Ik moet mijn opinie over de herstart blijkbaar herzien.

Mooie overwinning van Perez en ook schitterende tweede plek van Vettel. En Gasly weer een keer op het podium. Mooi hoor.
nee,

sc start is prima voor situaties als deze, geen reden om alles wat is opgenouwd weg te gooien. Prima als het te nat is, paar rondjes water wegrijden en dan staande start

Lol.

Paar dingen, commentaar van Olav Mol over Hamilton was totaal niveauloos. Diep triest.

Onverwachte fout van Lewis, vraag me af of die extreem rokende remmen. Er iets mee van doen hadden.

3 (ex) red bull coureurs op het podium.

Vettel blijft een fenomeen. Heeft hij het niet, dan gaat het echt voor geen meter, voelt hij zich goed dan is hij echt top.

Strakke race van Perez. Dit is echt wat ze van een tweede coureur verwachten. Mercedes storen en winnen als max het niet kan.

Bottas....... Wow

Markie

Senior Member
Die rokende remmen heb ik al vaker gezien bij de Mercs, dus denk dat dat gewoon procedure is en eens met "had wel stukje minder gemogen bij los komenMol" niet nodig maar zijn ook wel weeer emoties die na wat eerder gebeurd

Hier een video van eerder waar je alle handelingen kunt zien en ergens is er dus een verkeeerd gegaan (of teruggezet)

https://streamable.com/myygkq

:ROFLMAO::ROFLMAO:

heerlijk flauw

en de volledige uitslag

Last edited:
nee,

sc start is prima voor situaties als deze, geen reden om alles wat is opgenouwd weg te gooien. Prima als het te nat is, paar rondjes water wegrijden en dan staande start
Sorry, dat was niet echt serieus bedoeld, maar kon de smilies niet vinden in Tapatalk.

Zonder herstart zou 18 punten hebben verloren ten opzichte van Hamilton (en 29 ten opzichte van de situatie voor de klapband), maar door het remprobleem bij Hamilton heeft Verstappen nu geen punten verloren, dus de herstart scheelt Max nu 18 punten in het kampioenschap. Vandaar mijn opmerking.

Maar vooral zuur van de klapband. Anders was hij toch mooi 11 punten uitgelopen. Dat kan nog heel belangrijk worden verder in het kampioenschap.

Markie

Senior Member
zonder herstart Max gewonnen :geek: , ronde terug uitslag, of wat zijn die regels pecies (rondje van de rode vlag??)

Maar hoe dan ook, die klapband was idd funest, maar hij gaat tenminste met een beter gevoel weg dan Lewis, die was echt done