[F1] Grand Prix van Australië 2020

Markie

Senior Member

Track:

Tires

2019 Results

FP1: Hamilton - 1.23.599
FP2: Hamilton - 1:22.600
FP3: Hamilton - 1:22.292

Qualifying:

Race

2019 Pole Lap

[video]

2019 Race Highlights

[video]

Hoef niets te wijzigen, qua codes links, dus als een ieder hier mee kan leven doen we het wel zo dit jaar ;)

Ze zijn er toch al.

Waarschijnlijk wel een race houden, maar voor spek en bonen (punten tellen niet mee voor kampioenschap). Bovendien telt de motor dan niet mee voor het kampioenschap, anders zou het oneerlijk zijn voor degenen die wel meedoen.

Markie

Senior Member
Dit is de F1, dus McLaren zou zich benadeelt voelen als de rest een "test race" mag rijden, dus zie het niet zo snel gebeuren. Misschien dat met huidige leiders (liberty media) het anders gaat dan in de Bernie dagen en we wel eerst aan de fans denken, maar betwijvel dat.

Maar doe gewoon wat de NBA gedaan heeft, leg het stil en als de situatie zich verbeterd kijk dan naar een nieuwe kalender.

Ik kijk liever naar Jaroslav Honzik in een online ACC race dan naar een herhaling van een F1 race die ik al gezien heb. :)

Of bedoel je niet dat F1 TV gratis is als je Ziggo Sport Totaal hebt?

Markie

Senior Member
laatste, dus ook de onboards/volledige timing en zo voort.

Nu we hier in Nederland ook in full lock down zijn, niets boven de 100 personen, zal de situatie voor Zandvoort moeten wijzigen wil er een race zijn, maar dat duurt nog wel even.

Voor Verstappen kan het nog een irritant gevolg hebben als ze het seizoen verlengen tot begin 2021. Volgens mijn berekening moet hij voor 11 februari kampioen zijn om jongste wereldkampioen ooit te worden