F1| GP van Japan|04-10-2009

Pakt Button de titel

• Total voters
    34
  • Poll closed .
[formule1]
[spacer]

[spacer]
Circuitinfo:
Lengte: 5,807km
Aantal ronden: 53
Race afstand: 307.573 km
Lap record: 1:31.540 - K. Raikkonen (2005)

[spacer]
De stand:
[table="head"]Coureur|Team|Punten|Constructeur|Punten
J.Button*|Brawn-Mercedes|84|Brawn-Mercedes*|153
R.Barrichello*|Brawn-Mercedes|69|RBR-Renault*|110,5
S.Vettel*|RBR-Renault|59|Ferrari|62
M.Webber|RBR-Renault|51,5|Mclaren-Mercedes|59
K.Raikkonen|Ferrari|40|Toyota|46,5
L.Hamilton|McLaren-Mercedes|37|Williams-Toyota|30,5
N.Rosberg|Williams-Toyota|30,5|Renault|26
F.Alonso|Renault|26|BMW|21
T.Glock|Toyota|24|Force India|13
J.Trulli|Toyota|22,5|STR|5
[/table]
* Kanshebbers wereldtitel
[spacer]
Na de grandprix van Singapore afgelopen weekend is het dit weekend alweer tijd voor de grandprix van Japan. Na twee jaar afwezigheid keert het F1 circus weer terug op het mooie circuit van Suzuka.
Na vorig weekend zijn er door de 0 score van Webber nog maar 3 kandidaten voor het WK, waarin Button afgelopen weekend goede zaken deed. Dit weekend wordt het dan ook zijn eerste kans om de wereldtitel te pakken.

Op suzuka gebeuren altijd mooie dingen, een aantal voorbeelden:

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=yLZLxT1ZEPA"]YouTube - Alonso 130R[/ame]

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=APqZTq2LuRM"]YouTube - Fisichella merced[/ame]
[spacer]
Heb niet zoveel tijd om het nog verder uit te breiden. Misschien dat ik het in de loop van de week nog wat bewerk.
[spacer]

Last edited:
Hopelijk ziet de auto ook anders uit dna de huidige kleuren. Denk hete chter niet, want A: er moet toestemming voor gegeven worden en B: De auto's zijn ingepakt zondag en gisteren uitgeladen, dus weinig tijd gehad.

Het wordt voor de Brawns niet warm genoeg. Dus ik denk een Red Bull, een Ferrari, of een Force India.
Inderdaad, zoveel verschilt deze baan niet van Spa, dus ik verwacht ook deze teams in de voorste regionen. Al is hier in tegenstelling tot Spa Red Bull wel topfavoriet in mijn ogen.