[Event] iRacing 24 uur van Daytona

NS

Senior Member
Spannend, spannend, spannend! Nr's 2 t/m 4 nu op 15 seconden van elkaar, wij nogsteeds 3e. Net een klein foutje maar niet veel pijn gelukkig ;).

Net 3 stints gedaan, in de laatste 10 rondjes toch nog gespint gelukkig alleen wat optische schade. nr 4 wel op 10 sec achter ons nu.

haha reageren tegelijk

game over vrees ik...

Ik had een connection loss en geraak niet meer online...

Zie het forum ongeveer ontploffen door allerlei problemen...

Ik heb zelfs het gevoel dat niet alleen ik van de server ben maar ons volledige "Team". Ik heb zelfs geen "join race" knop meer...
Hans en Diederik slapen momenteel dus kan niet weten of het bij hen wel lukt. Ben al 40min aan het proberen en ga het opgeven...

Echt jammer, waren in gevecht voor de 2de plaats en nog geen enkel probleem gehad. We gingen echt goed... tot iRacing er anders over besliste...

NS

Senior Member
Ik was niet slapen, maar ook niet achter m'n pc en ik hoorde op een gegeven moment niks meer, dus gaan kijken en ik dacht een crash, maar toen zag ik dat Tom er niet meer was. Ik geloof dat we toen 4 rondes verloren hadden, maar ik kon de weg vervolgen op de vijfde plek en nu zijn we weer vierde! Wel op 3 ronden achterstand maar ach :). Hans is nu weer aan het rijden en het gaat weer lekker. Zijn dubbele stints aan het doen om nog wat secondes te kunnen winnen.

Voor de rest gaat het erg lekker, ik geloof dat we totnutoe eenmaal gespind zijn en twee keer contact met een andere auto, totaal iets van 10 seconden optionele repair gehad. Nog iets meer als 11 uur te gaan!

Wel jammer maar niks aan te doen we liggen nog steeds goed, net na onze rijders wissel is de nr 5 weer in dezelfde lap als ons. Met nog 9 uur te gaan is alles nog mogelijk.
Hopelijk krijgt Tom nog door dat we weer rijden :)

NS

Senior Member
Nogsteeds 4e, twee ronden voor op nummer 5. De leider heeft 5 ronden voorsprong, de nr twee heeft drie ronden voorsprong en de nummer drie heeft nog maar 1 rondje voorsprong. Kan idd dus nog van alles gebeuren :). Net ff een uurtje geslapen, Hans doet zo nog 1 stint en dan ga ik weer.

Net een penalty van 15sec moeten maken omdat ik vanaf T1 overstak naar T3...(vermoeidheid denk ik want ik weet niet eens meer wat er gebeurde) We zitten op een andere stop schema dan de nr5, met een beetje geluk komen we precies uit met de stints nu.
Hopelijk blijven we de nr5 voor want nu rijden hun toch gemiddeld goeie 0.5 sneller per ronde.

NS

Senior Member
Wilde ik net de laatste stint gaan beginnen, werkten de knoppen op m'n stuur niet meer. Ze deden het prima in het menuscherm en ik kon gewoon knoppen re-assignen in het optiescherm, maar ingame deden ze niks. Kreeg 'm dus niet van z'n pitlimiter af. Gelukkig niet onze plek verloren en Tom brengt 'm nu richting finish :).

Dat oude Fordje, ik moet zeggen het is een goed autootje :D
Heel stabiel en makkelijk te rijden. Had er nog nooit echt mee getest of gereden maar hij is mij goed bevallen.

Was ook leuk dat we alle 3 ongeveer dezelfde rondetijden reden en dat we constante tijden hadden ongeacht wie er in de auto zat. Voelde echt aan als een team.
Altijd leuk dat je niet het gevoel hebt dat je de anderen ophoud omdat je trager bent ;)

Internet en PC problemen vergelijk ik altijd met technische problemen aan een echte auto. Je kan het niet altijd controleren en het is zeker niet leuk als je iets voor hebt maar het is iets dat bij een 24 uren race hoort.
Jammer genoeg 's nachts 4 ronden erdoor verloren en op het einde ook nog eens een ronde. Als we dat niet voorhebben gaan we misschien zelfs voor positie 2 of wie weet 1...

Maar ik ben toch trots op onze prestatie en hopelijk kunnen we nog meer samen racen! :)

NS

Senior Member
Ja dat was wel mooi inderdaad, de gemiddelde rondetijd lag maar 3 tienden uit elkaar :). Maar het was wel heel tof, op naar de 12 uur van Sebring? ;)

Ja dat was wel mooi inderdaad, de gemiddelde rondetijd lag maar 3 tienden uit elkaar :). Maar het was wel heel tof, op naar de 12 uur van Sebring? ;)
aangezien ik de dag voordien trouw en liefst niet de dag erna geconfronteerd wordt met een echtscheiding ga ik moeten passen vrees ik :laugh: