[Event] iRacing 24 uur van Daytona

Toevallig genoteerd hoeveel minuten je kan rijden met 1 tank?
Moeten deze week nog een rijschema opstellen aan de hand van het verbruik

TeamID is 10758 voor de paint ;)

ap0stah

Senior Member
Heb het wel in de gaten gehouden maar niet genoteerd, kzal anders morgen nog even kijken, ispeed is daar wel vrij nauwkeurig in zonder hele stint te rijden.
Hoelang willen we max rijden eigenlijk om toch ook ff lekker paar uurtjes te kunnen slapen?

Dennis

Senior Member
Heb vorig jaar met jongens van GoT deze 24 uur gereden en een van de toestellen dingen die ik ooit heb gedaan.

Wij reden toen met 5 man en hebben de hele race dubbele stints gedaan behalve in de nacht. Toen reden we 3 stints per persoon waarbij we het wel zo deden dat er altijd twee man tegelijk online waren in verband met mogelijke internet problemen.

Als ik me het goed herinner konden wij 55min op een tank rijden vorig jaar.

ap0stah

Senior Member
Wij zijn met zijn 3en dus dat wordt al wat lastiger, 2de man als backup online gaat het zowieso niet worden :)
3 stints is toch al gauw een uurtje of 5 slaap moet kunnen :)

was ik ook aan het denken om 's nachts 3 stints te rijden.

Ik ga proberen om vanavond een test te doen, ik gebruik ook iSpeed dus dan moet het wel lukken om even de resultaten te vergelijken.

Misschien geen slecht idee om een WhatsApp groepje te gebruiken tijdens de race? Kan diegene die 's nachts alleen rijdt toch even een update geven moest er iets misgelopen zijn?

Dennis

Senior Member
Zo hebben wij dat ook gedaan vorig jaar. WhatsApp groepen zijn daar perfect voor. Ook voor eventuele calamiteiten als internet verbindingen die weigeren.

NS

Senior Member
Whatsapp moet wel lukken. Stuur maar even een berichtje via hier ;). Ik weet niet of je van plan was om te gaan teamtesten maar vanavond ben ik helaas verhinderd.

teamtesten was ik niet direct van plan aangezien je toch redelijk wat rondjes moet rijden voor fueltest en dat nu niet bepaald spannend is voor de teamgenoten :)

NS

Senior Member
Gestart als 17e, opgeklommen naar de 5e plek in het eerste uur :). Nu is het Hans z'n beurt! (we doen eerst alle drie een uurtje en dan langere stints)

ap0stah

Senior Member
2 plekjes verloren, flinke offtrack gehad wat toch de nodige seconden heeft gekost.
Eerste rondjes vallen wel tegen als je zo koud in de wagen stapt.

Vanavond 3 stints achter elkaar, dan maar eens kijken hoe 2de stint gaat zonder bandenwissel.

NS

Senior Member
Ja net 3 uur erop zitten! Heb er zelf alweer 120 ronden opzitten (hebben er nu 190 opzitten).

Niet echt in de problemen geweest nog, een keertje door het gras omdat een Corvette me in wilde halen in de snelle lichterbocht dus toen koos ik het hazenpad maar, uiteindelijk heeft het niet echt tijd gekost. Een aantal crashes weten te ontwijken en verder gewoon lekker rondgereden! Nu heb ik ff pauze tot ongeveer 2:30 ofzo ergens :)