Dr.nl - flashback momenten.

Zoveel toffe momenten.
Persoonlijke highlights voor mezelf zitten toch in de ZAC7 waar ik 4 overwinningen heb behaald. Mooiste was toch die in Melbourne nadat ik na een straf in de voorgaande race 5 plekken achteruit moest, en mijzelf het doel vooropstelde om de race te winnen om een statement af te geven. En dat ging prima. Alleen jammer dat de server er toen na 35 ronden ofzo uitklapte en de hele race niet kon uitgereden worden, want ik herinner me nog een paar epische gevechten in die race met onder andere Jerry Van Sinderen.

@Niels Tieman Brings back memories als je praat over LANs. Kan me nog mooi herinneren in Roosendaal. Toen hebben we ook nog filmpjes gemaakt met iedereen zijn eigen GP3 highlights. Die zal niemand meer hebben :p Volgens mij kwam toen dat weekend precies gp4 uit ofzo.
Zou nu niet zomaar meer gaan allemaal, meeste mensen speelden gewoon met toetsenbord :D Nu bouwen we allemaal halve racewagens in de woonkamer :) Leuk ook om hier ook gewoon nog oude bekende namen tegen te komen.

Er zijn nog een hoop mensen die GP2/GP3/F1C spelen en zelfs complete communities die GP2 draaien voor hun eigen management games.
Zelf ben ik member van GPM2 Mod Community voor de GPM2 en GPW mods :)