Dr.nl - flashback momenten.

inderdaad, die kwam even fors aan.

Hoorde toevallig dat Kevin Weerman (heeft een paar races gereden, heb 2 skins voor hem gemaakt) vorig jaar ook is overleden.

Zo, ik zit eindelijk een keer achter de laptop om op deze thread te reageren. Man wat een herinneringen. Ik ga gewoon puntsgewijs dingen roepen want anders zit ik morgen nog te typen ;)

- De vele seizoenen met Dynamic Motorsports met de klassieke livery waar ik nog altijd verliefd op ben;
- De beroemde ZAC2 race op Imola waar Roy en ik in de schaduw van Jeroens P3 een episch gevecht hadden, elke keer als ik dat filmpje bekijk heb ik weer een smile op m'n hoofd.
- Alle opgeblazen Murcielago blokken van Team DigitalRacing.nl
- De Digitale 24H van Spa die gepland stond, maar niet doorging vanwege het failissement van SimWorld. Wat een teleurstelling was dat, want hoe goed hadden we dat al voorbereid en hoe gaaf zou dat geworden zijn.
- De vele uren liveries ontwerpen, de reacties op die liveries, het genieten van andermans creaties en de voorpret voor een seizoen met alle teampresentaties en persberichten die elk jaar maar weer spectaculairder werden.
- Mijn zeges in de ZAC1, LEC en ZAC3, allemaal zwaar bevochten en onder druk met de #2 in m'n nek. Peentjes zweten aangezien consistentie meestal niet m'n sterkste kracht was...
- De diverse race bezoeken, zowel met SimBin als met de DR.nl mensen. De 24u van LeMans, Spa en Zolder, de vele FIAGT en WTCC races. Schitterende herinneringen.
- Jeroens P3 op Imola die tot in lengte van dagen is uitgemolken
- Raymond Smits die op het forum een rant afstak over z'n baas, om een paar dagen later door zijn baas geconfronteerd te worden met de betreffende rant. Dé reden dat Parc Fermé op den duur alleen leesbaar is geworden voor leden :D
- Alle uren op TeamSpeak, vooral toen ik in Zweden woonde. 's Avonds trainen voor de ZAC, Jeroens claymores ontwijken in COD of samen Top Gear kijken. Allemaal dezelfde torrent, aftellen en dan samen lachen om de fratsen van Clarkson, Hammond en May. Episch...
- Alle Belgische scheld- en vloekwoorden die we hebben geleerd van Bram van der Stichelen op teamspeek. GODMILJAAR!
- Het feit dat Niels Tieman en ik zelfs nog een poosje onze hobby professioneel hebben kunnen maken door met ons eigen bedrijfje de graphics van STCC The Game te ontwerpen voor SimBin. Sowieso een toptijd voor de community, want we waren denk ik 50% van de tijd met ons bedrijfje bezig en de andere 50% met DR.nl :D
- De kaart die m'n vrouw de dag na ons trouwen uit de bak trok die getekend was met "#50 & #51", het feit dat ze er geen reet van snapte maar ik wist gelijk van wie die was :D
- De Tour de la Tourette, toch een soort gamen in het groot en heerlijk bijkletsen elk jaar.
- De contacten die we, soms actief, soms passief, na al die jaren nog altijd hebben. Dat je ook met z'n allen verder gaat in het leven, van je zolderkamer afkomt, gezinnen begint, tijd verliest, anderen stappen ziet maken in het leven en daar oprecht blij voor hen voor kunnen zijn, hobbies die veranderen maar ondanks dat toch het contact wat blijft.

En daarom blijf ik toch elke dag nog weer even terugkomen op ons forum. Gewoon, omdat ik dit niet los kan (en wil) laten :)

Last edited:

speed9

Senior Member
Kan me nog een moment herinneren dat ik bij Maik Peters (?) achter zijn simulator mocht zitten en geen enkele lap overleefde zonder een crash geven moment ging het wel redelijk, maar de lol was er vanaf :lol:

En dat ik een van de jongste was op de meetings, maar niet de kleinste.

NS

Senior Member
Grand Prix' bespreken, voor tijdens en na, in de standaard topics. Met mooie openingsposts, maakte er zelf ook wel eens eentje. Was altijd leuk, al heeft Fok/Reddit die functie nu een beetje overgenomen..

Feest van herkenning:

https://web.archive.org/web/20060202142714/http://forum.gamers.nl:80/forumdisplay.php?forumid=12
https://web.archive.org/web/20040202173440/http://gp3.gamer.nl:80/

Jammer dat de threads niet ge-archiveerd zijn.

Maar wel de datum gevonden dat ik geregistreerd ben, 6 augustus 2001. Over een half jaar ben ik officieel meerderjarig in DigitalRacing/GpX land :eek:

Last edited:
eventjes de archieven ingedoken.
wat mij betreft een van de fraaiste velden die we gehad hebben, de FPL

en daarin een van mijn fraaiere wagens

wagen waar ik het meest blij mee was. Dat vind ik het leuke ook van de tijd hier, vanaf niets leren photoshoppen

De overwinning met Goon Squad tijdens de DRES, waanzinnig voor iemand die eigenlijk nooit kans heeft te winnen. Was wel voor de tijd van de high end seats. Tuinstoel en plantenbak achter de pedalen :D

Later met Alexander van Goonssquad en de Bosmannen nog een 24 uurs race van een franse website gedaan waarbij we 2 dingen ontdekten: Als fransen een internationale race organiseren spreken ze alleen frans, Limburgers gaan om 1 uur 's nachts naar de Mac en bier drinken :lol: Wagen had een DRNL tribute

DRTCC was altijd super leuk, print van deze wagen heeft nog bij de sponsor gehangen. Vonden ze erg leuk (andere wagen was ook van mij, was ook goed gelukt al zeg ik het zelf)

Denemarken was ook legendarisch, vooral van te voren waar onze insteek niet altijd even goed gesnapt werd.Vrienden van mij die naar Scandinavie op vakantie gingen hebben een foto van de michael Storm fanclub bij de deense grens gemaakt en die hebben we Brett Pit in een nieuwsbericht laten zetten.

Niels Tieman

DigitalRacing.nl
Staff member

De VISA, BSRT en Underground waren voor mij de beste bolides die ik ooit in elkaar heb gezet. Ze zaten ook allemaal in dezelfde carset.

De eerste race van het seizoen was altijd speciaal. Een nieuwe carset, nieuwe coureurs, een kroon op het werk m.b.t de carsets. Dat was vaak nog leuker dan de race zelf.
In mijn optiek is dat één van de ondergesneeuwde zaken in de afgelopen jaren. Er waren heel veel mensen die elke race/carset of seizoen van kleurstelling wijzigde.
Degene die dat niet deden waren herkenbaar. UPC, Dynamic Motorsports, etc waren in één opslag herkenbaar binnen DR (en daar buiten).

Last edited:

speed9

Senior Member
Lijkt mij een goed idee om te gebruiken als een soort flashback naar diverse gebeurtenissen binnen de groep.

Van hedendaagse (race) nieuws,
Gebeurtenissen uit de archiefkast alla DRNL races
IRacing gebeurtenissen.
Interviews met de members.

Hoef niet elke maand, maar een Brett Pit 2.0 :)

Lijkt mij een goed idee om te gebruiken als een soort flashback naar diverse gebeurtenissen binnen de groep.

Van hedendaagse (race) nieuws,
Gebeurtenissen uit de archiefkast alla DRNL races
IRacing gebeurtenissen.
Interviews met de members.

Hoef niet elke maand, maar een Brett Pit 2.0 :)
Gelukkig zit je er bovenop, goed kijken naar de data ;) :p

speed9

Senior Member
Gelukkig zit je er bovenop, goed kijken naar de data ;) :p
:lol: dat zag ik ja, maar juist omdat het rustiger is geworden lijkt het mij een goed moment voor een "nieuwsblad" al is het voor de gein.

3D mods,
FE/F1,
Games,
Wie is waar actief.

Handje vol onderwerpen, welk niet overladen zullen worden met 9000 items per dag, waardoor je rustig kan hamsteren.

ik kom hier niet zo vaak om te lezen. Maar dit zijn leuke anekdotes :) Heel leuk om te lezen!
ik dank 2 vrienden voor het leven aan pro-league en digital racing. Daar kan niks tegen op! Al moet ik zeggen dat mijn inhaalactie op Fred Visser op Macau wel dicht in de buurt komt :D

ik vind dat er wel wat meer foto's in mogen!
:surrender: