Donaties aan DigitalRacing.nl

Robert Saalmink

DigitalRacing | Directie
[spacer]
Donaties
Enige tijd geleden hebben we aangegeven wat onze kosten zijn, en wat onze bronnen van inkomsten zijn. De gedachte blijft altijd: DRNL is voor onze communityleden en deelnemers gratis, en dat blijft zo. Desondanks moeten we kosten maken om de boel draaiende te houden.

Nog even in het kort: onze hostingkosten zijn jaarlijks gemiddeld nog geen 100 euro. Dit omvat de webhosting bij i3d, enkele licenties en een aantal domeinnaam registraties. Daarnaast zijn er natuurlijk de kosten van het hosten van races en testsessies bij iRacing, ca. 50 dollar per jaar zit je zo aan. Daarnaast overwegen we om wat te investeren in nieuwe licenties voor bijv. de forumsoftware.

Een bedrag wat we -bij benadering- prima konden behalen uit Adwords inkomsten via het forum. Wat we te kort kwamen, legden we zelf bij. Daarom werd de vraag gesteld om de banners op het forum en website toe te staan in jullie adblockers. In de reacties destijds werd meerdere malen de bereidheid tot donaties aangestipt. Die mogelijkheid bieden we nu.

Doneren is vrijwillig, en van geen invloed op je deelname of privileges bij DRNL ;) doneren kan via Paypal via deze link: DONEER.

Mocht je geen Paypal hebben, kun je ook doorgaan zonder account middels een creditcard betaling via bovenstaande link. Wat daarnaast mag, is gewoon een overboeking zonder gebruik te maken van Paypal. Stuur mij dan even een berichtje via de PM of via robert@digitalracing.nl en dan mail ik je de bankgegevens. Het bedrag is eigen keuze, we zijn dolblij met elke bijdrage. Je mag nu iets doneren en later in het jaar nog wat, of in 1x, het maakt ons niets uit.

Aan iedereen die bereid is bij te dragen, bij voorbaat dank! Daar wil ik graag nog aan toevoegen dat een financiële bijdrage natuurlijk belangrijk is, maar dat jouw persoonlijke bijdrage aan de community, het racen, elkaar helpen hier in het forum en op de virtuele circuits minstens zo gewaardeerd wordt!

[spacer]
Beste wensen
Via deze weg wil ik tot slot -namens de gehele organisatie bij DRNL- iedereen fijne feestdagen wensen en een voorspoedig en vooral gezond 2017, waarin we elkaar hopelijk weer veelvuldig zullen treffen op de virtuele circuits, in het forum en op Teamspeak :thumbup:

[spacer]
[logo_dr]